קישוא
את הקישואים הממולאים האלו לא תוכלו להפסיק לאכול. כאשר המנה מוגשת חמה אין לה שום סיכוי להגיע למקרר, הכל יגמר, באחריות. את המתכון ניתן להכין עם גבינה או תחליפי גבינה ואף ללא, הטעם משובח במיוחד.
 

אז קבלו את מתכון הקישואים הממולאים של שי, שהוא גם מאמן כושר, גם שף בחסד ובעיקר חבר טוב שחולק איתנו מתכונים בריאים ומשובחים.

המצרכים:
קישואים בינוניים מכל סוג

עגבניות שרי, או עגבניות רגילות

פלפל ירוק חריף או פלפל צ'ילי

גבינה חצי קשה כלשהיא או תחליף גבינה

מלח

שום טרי

פלפל שחור

שמן זית כתית משובח

חופן צנוברים

פטרוזיליה\אופציונאלי

אופן הכנה

  1. את הקישואים נחצה לרוחב נאפה בתנור כ 25 דק בחום בינוני עד להשחמה קלה עם מעט מלח, פלפל ושמן זית כתית מעולה.
  2. לאחר האפיה מגלענים עם כפית בעדינות עד לחשיפה של בשר הקישוא עצמו.
  3. מכינים מהעגבניות סלסה מהירה, ומתבלים במעט מלח ,פטרוזיליה ושום לפי הטעם. את הסלסה מעמיסים בנדיבות לתוך שקעי הקישוא.
  4. מעל רוטב העגבניות מפזרים גבינה או תחליף גבינה בנדיבות. ומעל הכל מפזרים מעט צנוברים ומטפטפים שוב שמן זית בנדיבות.
  5. מכניסים שוב לתנור למספר דקות בחום גבוה עד להשחמה של הגבינה.
  6. מוציאים מהתנור ומגישים חם לשולחן, ההנאה מובטחת.

התוצאה היא לא פחות ממדהימה ומעדן אמיתי לחיך. בתיאבון!

המתכון באדיבות שי עמית מאמן כושר פרטי ושף המתמחה במאכלים קולינרים בסביבת  lowcarbs וlowfat

 

קישוא מגולען
קישוא מגולען
קישוא
קישוא בגבינה
קישוא