על התבוננות פנימית בימי הסגר וספירת העומר

בימים אלו בהם אנו מתחילים לחזור לשגרה אולם עדיין תחת מגבלות סגר ועוצר, עדיין נותר לנו זמן רב בכדי לבצע התבוננות פנימית עמוק אל תוך עצמנו, אל המסע שלנו, התשוקות שלנו, הצרכים שלנו.

התבוננות עצמית יעילה יכולה לשפר את כל תחומי החיים, ובכדי להפוך אותה למועילה ויעילה אף יותר חשוב לכלול בתוכה גם את השאלה " מה אני מכניס לתוך גופי והאם זוהי אכן התזונה המיטבית עבורי?"

התבוננות פנימית

אנחנו מה שאנחנו אוכלים

לפני כל מדרגה של מחשבה חופשית ובריאה מונחות אבני היסוד של התזונה שלנו. אוכל חי וטרי גורם לגוף שלנו לעבוד טוב יותר ובאופן יעיל יותר. "האדם הוא עץ השדה איננה רק אמרה", חוקי הטבע פועלים גם עלינו. אוכל בריא ומזין עוזר לנו לשגשג ולפרוח, וכל המזון לו אנו זקוקים מצוי בשפע על פני אמא אדמה.

האם מה שאני אוכל באמת מתאים לי?

שימו לב כיצד אתם מרגישים לאחר כל סוג של מאכל אותו אתם מכניסים לגופכם. גם בטווח המיידי וגם בטווח הבינוני והארוך. האם המזון הזה משביע אותי לטווח ארוך? גורם לי להרגיש טוב יותר? ממלא אותי אנרגיה? שמחה? גורם לי לשגשג ולהרגיש טוב יותר? האם העיכול שלו נוח לי? לאט לאט תלמדו לזהות את המזונות הטובים ביותר עבורכם, המאזנים בין כל דרישות הגוף שלכם, התשובות להתבוננות הפנימית שלכם בנושאי התזונה יתנו לכם את הדיאטה\הנהגת התזונה הטובה ביותר עבורכם.

פעילות גופנית וחשיפה לטבע

"נפש בריאה בגוף בריא" חשוב מאד לחזור לשגרת האימון שלכם מהר ככל הניתן, ובאם לא הייתה לכם כזו זה בדיוק הזמן לאמץ לכם אחת שכזו. ההתעמלות טובה מאד לבריאות ובמיוחד בימים מאתגרים אלו. הקפדה על שגרת אימון תעזור לכם לשמור על משקל תקין, לחזק את מערכת השרירים שלכם, ותשמור גם על הבריאות המנטלית שלכם. נצלו את ההקלות האחרונות בסגר והגדילו את טווח ההליכה או הריצה שלכם, צאו לטבע,זה בריא במיוחד לגוף ולנפש.

מהיכן מגיע המזון שלי?

המזון שלכם מגיע מהאדמה. אבל האם בדרכו אליכם הוא אכן מטיב עם כל הסובבים אותו?  האם האדמה מטופלת כיאות או מרוססת למוות בחומרים רעילים לאדם ולסביבה? כיצד מתוגמל החקלאי? האם הוא חי בצער ובעוני ובדאגה מתמיד או שגם לו מובטחת רווחה ושגשוג על פועלו? האם הפועלים בשדה מנוצלים או מקבלים שכר וזכויות כחוק? ומיהו אותו האורז של ההזמנה שלי" והנהג והשליח ושרות הלקוחות, האם גם הם נהנים מהשפע והטוב של האדמה הטובה הזו? כאשר אתם קונים ישירות מהחקלאים אתם תורמים באופן ישיר לרווחתם ושגשוגם גם כן, מה שיבטיח את רציפות האספקה של תוצרת טריה גם בעתיד.

היום יותר מתמיד – תוצרת מקומית

תוצרת מקומית טובה יותר לסביבה, לחקלאים, לנו. תוצרת מקומית טריה יותר ובריאה יותר. אין בריא יותר מהשדה לצלחת, בלי מטוסים, אוניות, חדרי קירור ענקיים, אולמות שחרור מכס ושאר מרעין בישין. תוצרת מקומית מגיעה אליכם בשיא כוחה וחיוניתה, ללא כל תלות בסגר עולמי זה או אחר או רצונן הטוב של חברות התעופה והספנות. קניית תוצרת מקומית מבטיחה לכם ביטחון תזונתי במיוחד בימים טרופים אלו.

מן הפרט את הכלל

ככל שהפרטים בחברה חזקים ובריאים יותר, כך גם החברה כולה. כאשר אתם מבצעים התבוננות פנימית ומתקנים את הדרוש תיקון לטעמכם ורווחתכם אצלכם – אתם מחזקים גם את הכלל. נסו גם להשפיע בדרך טובה עם כל הטוב הזה והציעו מזון בריא יותר לסובבים אתכם. אתם תתפלאו מה יכולה לעשות סלסלת עגבניות שרי מדהימות למי שלא טעם כאלו מימיו. חלקו את השפע הרוחני והגשמי שלכם, זהו צו השעה לעשות כן.

בברכת חג עצמאות שמח,
דוד, ספי וכל צוות האורגני

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!