מלא הטנא

מלא הטנא – עין יהב
בעין יהב שבערבה, תוכלו למצוא את מלא טנא – חממה תיירותית אורגנית מהמתקדמות בעולם בה תוכלו ליהנות מקטיף עצמי. בחממה כ-40 זנים של עגבניות שרי 20 זנים של פילפלים ועוד כ-10 זנים של חצילים, הכל בגדלים צבעים וטעמים שונים ומיוחדים. החממה צופה לנופי בראשית מדבריים מרתקים ועוצרי נשימה וממוקמת על "דרך השלום" אשר מחברת בין המושבים הותיקים עין יהב וחצבה.
מלא הטנא – עוד במקום
לקבוצות המעוניינות לבקר בחממה יתלווה מדריך לנסיעה קצרה על דרך השלום,עלייה לתצפית בג'בל חופיירה, וסיור וקטיף עצמי בחממה.
הסיור יכלול הסברים על דרך השלום,ההתיישבות בערבה, חקלאות בערבה והגידולים האורגנים, וכמו כן על שיטת האבקה המיוחדת של דבורת הבמבוס המצויה בחממה שלנו. במהלך הסיור יוכלו הקבוצות לאכול כאוות נפשם מהשיחים המגוונים ומי שירצה יוכל לקנות את הירקות האורגניים הטריים שקטף בעצמו. כמו כן ניתן ליהנות מפעילויות יצירה לילדים (ללא תוספת תשלום ובתיאום מראש).
החממה מצוידת בשירותים לשימוש האורחים. למעוניינים ניתן לקנות מתוצרת החממה ומוצרים אורגנים נוספים המוצעים בעמדת המכירה.
מוצרים נוספים – במקום תוכלו ליהנות מעוד מגוון מוצרים אורגניים. בניהם: שקדים, צימוקים, קונפיטורות, מי עלי זית, ליקרים וריבות מיוחדות בשלל טעמים כמו אוכמניות, תאנים, פירות יער ,תמרים ועגבניות מיובשות
תומר טייס בחיל האוויר וארקיע, חזר למושב עין יהב ביחד עם רונית זוגתו אחרי שנים של נדודים בכדי להתמחות בגידול תוצרת אורגנית בסטנדרטים גבוהים שמיועדת לייצוא, תומר החליט שגם למקומיים מגיע מן הטוב שבטוב וייזם את הצעד, הוא מוכן לשלוח את הטריילר שיוצא בשני בלילה לשדה התעופה שיעצור ממש באמצע הדרך בכדי לספק לנו תוצרת יוצאת דופן באיכותה ובטעמה שנקטפת טרי טרי ולפי הזמנה, כמו שאנחנו אוהבים,
אנחנו קפצנו על ההזדמנות ועושים הכל כדי לממש את האפשרות היוצאת דופן ולרדוף אחרי המשאית בלילה במטרה לכייף עם דברים שלא טועמים כל יום ולחזק את השוק המקומי בדברים איכותיים שגדלים לנו ממש מתחת לאף :)
חובבי הבישול הכינו את הסירים,
בחודשים הקרובים כולנו הולכים להנות משישה סוגי עגבניותפלפלים בשש צורות וצבעים וחצילים מדהימים שעושים חשק להדליק את האש
הכל אורגני באיכות ובטריות יוצאת דופן.
אם אתם במקרה עוברים בערבה תומר מזמין את כולם לבקר בחממה אורגנית תיירותית מהמתקדמות בעולם, להנות מסיור בלתי נשכח ומקטיף עצמי בשטח בו גדלים 40 זנים שונים של עגבניות שרי, 20 זנים של פלפלים ו10 סוגי חצילים, ואם זה לא מספיק אז מובטח למבקרים נוף מדברי בראשיתי עוצר נשימה.

כניסה והזמנה

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!