גרין לייף

חומרי ניקוי לבית

ספי כותב: אחרי כמה פגישות היכרות, נסעתי למפעל ופגשתי את אבי. במפעל שבאשדוד רוקחים מהתערובת המיוחדת מגוון חומרי ניקוי, העבודה מתבצעת בלי כפפות בלי מסכות ועם הרבה הפסקות לבדיחות וחיוכים.
התרכובת, המצאה ישראלית לפירוק נפט. במגע עם נפט, הנפט והתרכובת מתפרקים ומשאירים אחריהם מלח ומים.
מגוון המוצרי הניקוי לבית נקראים סדרת הפרח  מצטיינים עם יעילות מדהימה באמת ועוד המון יתרונות ייחודיים. כל המוצרים בסדרה אפילו עומדים בתקן מזון.

הסדרה מכילה תשעה מוצרים, בתור התחלה בחרנו ארבעה מוצרים שתוכלו לבדוק ולתת לנו עליהם משוב.
בהמשך אפשר להוסיף גם מוצרים שמיועדים ל: חיטוי פרי וירק, מסיר שומנים, סבון ידיים, חלונות, שירותים.

 מתוך האתר החברה:


Green Life Group – Way of Life

חברת "גרין לייף גרופ" מפתחת ומובילה קונספט של שמירה על סביבה הירוקה, ברור כי בעולם תעשייתי מתפתח אין לנו ברירה אלא לקחת אחריות ומנהיגות אשר תוכיח שימוש מושכל בחומרים בתקן biodegradable המגנים על, הסביבה והאדם."גרין לייף גרופ" שמה למטרה להיות גורם מוביל ויוזם פעילות למען סביבה ירוקה, ובריאות האדם.
"גרין לייף גרופ" המפתחת ומייצרת את משפחת מוצרי גרין אפ -תמשיך ותשקוד להיות מובילה בתחומה ותפתח מוצרים נוספים למען חיים בריאים יותר.

מוצרי הבית הירוק – סדרת מוצרי הפרח

מהנדסי חברת Green Life Group פיתחו מגוון מוצרים אקולוגיים לשימוש ביתי המופיעים תחת סדרת מוצרי הפרח. סדרה זו מבוססת על מוצרים אקולוגיים ידידותיים למשתמש וידידותיים לאיכות הסביבה.הסידרה מיועדת להחליף את כל המוצרים בשימוש ביתי המבוססים על חומרים רעילים מסוכנים למשתמש, למשפחה ולסביבה . התנאי הבסיסי אשר עמד מול המפתחים היה לפתח מוצרים ירוקים באיכות טובה יותר, בטוחים ונוחים יותר למשתמש ולסביבה שיהיו אקולוגיים באמת.

רצפתית
נוזל ניקוי חיטוי והברקת לרצפות, אנטי בקטריאלי אקולוגי על בסיס מים מתפרק טבעית בזמינות גבוהה
מתאים במיוחד לניקוי חיטוי והברקת של כל סוגי הרצפות כמו קרמיקה , גרניט פורצלן, גרנוליט, שיש,
טרצו-שומשום, ציפחה, לינוליאום, PVC , אפוקסי, בטון מוחלק, בומנייט, ציקה, רצפת דק, משטחים צבועים,
מדרכות, "אקרשטיין" ומשטחי ברזל.

רב תכליתי
גרין אפ רב תכליתי הינו מוצר על בסיס מים וחומרים טיבעים העומדים בהגדרה פריק ביולוגית (Biodegradable) . נוזל ניקוי איכותי מסיר וסופח כתמים ומסיר ומפרק שומנים שונים. מיועד לשימוש ביתי, תעשייתי, ציי רכב, מוסכים ושימושים רבים נוספים. המוצר נוח נעים ובטוח לשימוש, אינו מסוכן למשתמשים ולסביבה. המוצר בעל תכונות אנטי בקטריאליות בעל יכולת השמדת חיידקים בתחום רחב.

מטבחית
נוזל ניקוי וחיטוי רב עוצמה למטבחים
אנטי בקטריאלי אקולוגי על בסיס מים לניקוי מטבחים וסביבתם מתפרק טבעית בזמינות גבוהה. מטבחית מצטיין ביכולת מושלמת לפירוק ,הסרה והמסת שומנים במגוון המבנים של חומצות השומן והפסולת. אינו מסכן את דרכי הנשימה, אינו משאיר סימנים על העור והידיים. אינו רעיל, אינו דליק, אינו פולט גזים רעילים וריח סינטטי האופייני לחומרי ניקוי הקיימים. אינו תוקף ואינו מאכל משטחים,פלסטיק, גומי, מתכות לרבות נירוסטה. אינו משאיר שכבה שומנית ו/או דביקה על המשטח המנוקה, אינו מכתים, אינו משאיר עקבות ושאריות, מבריק ומונע היווצרות כתמים. ניתן ליישם על משטחים רטובים. המוצר מנקה ומשמיד בקטריות(חיידקים) ומיקרואורגניזמים, פטריות ועובש. משאיר ניחוח צמחים רענן.

כביסה
נוזל כביסה רב עוצמה הכולל מרכך
אנטיבקטריאלי אקולוגי על בסיס מים מתפרק טבעית בזמינות גבוהה ואינו גורם לאבנית .
גרין אפ לכביסה מצטיין ביכולת מושלמת לפירוק ,הסרה והמסת לכלוך ושומנים במגוון המבנים של חומצות השומן שונות. אינו תוקף מתכות, גומי, או פלסטיק. המוצר כולל בתוכו מרכך כביסה. משאיר ניחוח נעים על הכבסים.
מתאים לכל סוגי מכונות הכביסה והבדים.

כל מוצר ומרכיביו, באופן כללי מדובר בחומרי ניקוי על בסיס מים המכילים תערובת של חומרים פעילי שטח המאכלים שמן/שומן בתוך ממיס נושא. אף אחד מתוספי התערובת לא מיוצר מבעלי חיים החומר אינו מכיל שמנים מינרליים או שמנים שהופקו מבעלי חיים גרין לייף גרופ מתנגדת לניסויים בבעלי חיים ולא כוללת במוצריה מרכיבים מן החי. לשימוש חיצוני בלבד לא למאכל

מידע נוסף, באתר היצרן
מיוצר ע"י גרין לייף גרופ טל –088565648 פקס – 088565645

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!