זמן טוב לחזור לאדמה

[fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_text]

אנחנו בכל ימי חיינו מקיימים מערכת יחסים לא מודעת עם האדמה,
האדמה מחכה שנתעורר ונהפוך את מערכת היחסים הזו למודעת,
שנהפוך את פעולותינו לפעולות שנעשות תוך התייחסות אליה,

האדמה מגלמת בתוכה את סודות היקום,
האדמה לועסת ומעכלת עבורנו את אמיתות הקיום על פניה ומגישה לנו את החיים בצורה הזמינה והמועילה ביותר עבורנו ועבור כל הייצורים החיים.

[/fusion_text][fusion_text]

noa[/fusion_text][fusion_text]

אומרים שבעולם התיקון הנפשי אנחנו משלמים לאדמה על כל דבר מידה כנגד מידה, אם אנחנו לא מפרידים את עצמנו מעצם הקיום האנושי אנחנו רואים שנגד כל הפרת איזון שנעשה,
אנחנו משלמים ביחד את המחיר באותה המידה, כך גם הנפש שלנו, משלמת את המחיר בכל רגע בכל שעה על התרחקות האדם מן האדמה שממנה הוא בא ואליה הוא ישוב.

אמרנו מידה כנגד מידה, אכן כך, כנגד ההתרחקות שלנו מהמקור, אנחנו מגלים חלל גדול שנוצר, כגודל ההתרחקות, כך גודל החלל שנוצר, יש כאן ריק שנוצר בנשמה שלנו שאי אפשר למלאות אותו בתחליפים, אי אפשר למלאות אותו בעזרת ספרים חכמים, לא בעזרת גאג'טים, לא בעזרת מכוניות מהירות יותר, לא בעזרת טכנולוגיה ולא ע"י רפואה.

אי אפשר למלא את החלל הנוצר בהתרחקותנו מן האדמה אלא באותה המידה, התרחקנו? עכשיו צריך להתקרב.
ככל שנתקרב יותר לאדמה כך נשיב את האיזון לנפש האדם, כך נשיב את האיזון לאדמה,
להיות עם הילדים שלנו על האדמה זה חלק מהייעוד שלנו בעולם.
לא נצליח לממש שום ייעוד אחר שנציב לעצמנו לפני שנחזור לאמא אדמה, ניגע בה ונדרוך עליה, נחזור להיות חלק ממה שאנחנו בעולם הזה.

השבוע מדברים על מחקר מדעי שפורסם לפני מספר שנים שמגלה שלאדמה יש תכונות נוגדות דיכאון,
שחלק מהמיקרו אלמנטים שנמצאים באדמה מכילים בדיוק את אותן התכונות שנמצאות בתרופות נוגדות דיכאון ותרופות מרגיעות.
ממליצים לנו לקחת את עצתם של הגננים ברצינות ולהתקרב לאדמה,
הגננים והחקלאים מעידים ששהות בשטח ועבודה עם האדמה עוזרים להם לפרוק מתחים, להירגע ולקבל השראה עצומה גם מעבודה קשה כל עוד זה בא במגע עם האדמה.

הגינה היא המקום המוגן שבו מתרחשים החיים באופן טבעי, האדם יכול ליצור לו גינה קטנה סביבו אך עבור האדם הגינה האמיתית היא הטבע.
הטבע הוא הגן המוגן של כל הייצורים החיים.

האדמה עושה אותנו שמחים, זו תחושה שאי אפשר להתכחש אליה יותר,
יציאה לטבע מחברת אותנו חזרה לתחושות העצומות ומעוררות ההשראה והחיים של היקום.

יש באדמה חומרים כמו הMycobacterium vaccae שעוזרים לנו להגביר את שחרור הסרוטונין, לסרוטונין תפקיד ראשי בתחושות וברגשות הקשורים ל"מצב רוח", כגון התרוממות רוח, דיכאון, תוקפנות, התנהגות אימפולסיבית וכדומה. לסרוטונין יש תפקיד גם בוויסות טמפרטורת הגוף, תחושת תיאבון, שיכוך כאבים, הנאה מינית, מניעת כאבי ראש, מיגרנות ומצבי רוח.

כבר קיבלנו את התשובה, אם המהפכה התעשייתית הרחיקה אותנו מהטבע והביאה איתה תחלואים כמו דיכאון, חרדות, הפרעות אובססיביות, הפרעות דוקוטביות ועוד הפרעות שמכננות בכולנו ומשפיעות על גופנו כמו על נפשנו. אז חזרה לטבע תעזור לנו לחזור לאיתננו, להיות אנשים טובים יותר, בריאים יותר וחזקים יותר.

נגיעה באדמה, שווה זהב לגוף ולנפש,
אל תוותרו על להרגיש קצת אדמה מידי פעם, היא תבטיח לכם שאתם מקבלים את המינונים הדרושים לתרופה המרפאה היחידה שהפסקנו לקחת.
היא תבטיח לכם שתוכלו להוריד את המינונים של תרופות הדמה המחכות את הדבר האמיתי.

לפעמים לצאת לשוח בשדה נשמע כמו פעולה לא שגרתית, ואפילו קצת מפחידה ולא שפויה כי זה לא מקובל בימינו,
אל תתביישו, תצאו לחפש את האדמה, קחו את הילדים, ואת עצמכם ותצאו לחווית ריפוי הוליסטית בקצב שנועד לכם ולאדמה לחוות ביחד.

תעשו לעצמכם טובה ותדאגו שתהיה לידכם תמיד פיסת אדמה, זה יכול להיות גם באדנית ובעציץ.
תחת כיפת השמיים, צאו לראות אותה, להרגיש אותה.

אם תהפכו את זה להרגל, תרגישו טוב יותר, מניסיון.
השנה זו שנת שמיטה והזמן הכי טוב להתייחד עם האדמה מבלי לעבוד אותה, אלא פשוט לשהות לצידה ולהרגיש אותה.
החזרה לטבע זו רק ההתחלה,

דוד עובדיה
[/fusion_text][/fullwidth][fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][button link="shop.haorgani.co.il" color="default" size="large" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]כניסה לחנות היוזמה[/button][button link="https://shop.haorgani.co.il/Tagmulim.aspx" color="default" size="" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]מבצעי השבוע[/button][/fullwidth][fusion_text]

[/fusion_text]

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!