העתיד של האבוקדו שלכם – ירוק מתמיד!

אחד מהאתגרים הגדולים של החברה המערבית הוא מניעת בזבוז של אנרגיה בכלל, ושל אוכל בפרט.  
 
כאשר אנחנו מונעים בזבוז של אוכל אנחנו גם מצמצמים את כמות הזבל שאנחנו צריכים למחזר או להוביל, גם משתמשים בעבודה הטובה של החקלאים אשר עמלו על התוצרת החקלאית בצורה מיטבית, וגם מונעים בזבוז של מים נקיים על גידול תוצרת חדשה – משאב שהכוכב שלנו תמיד צריך יותר ממנו.
 
הפעם – נספר לכם על המצאה שתעזור לכוכב שלנו לשמור על התוצרת הטרייה שלו לאורך זמן רב יותר, ואשר ההשפעות הסביבתיות האחרות שלה עשויות להיות מרחיקות לכת. 
 
לפניכם הסיפור – מוזמנים להתחיל בצפייה בסרטון אם תרצו ->>

אפיל היא חברה שהוקמה בשנת 2012 בעזרת מענק מטעם קרן המענקים של ביל ומלינדה גייטס, במטרה לעזור לעולם להיות טוב יותר על ידי הארכת חיי המדף של ירקות ופירות, והראשון שבהם הוא אבוקדו.

הם עושים זאת – באמצעות ציפוי מיוחד שפיתחו אשר מצפה את הפרי או הירק ב"עור שני" אשר מכפיל ולעתין אף משלש את אורך חיי המדף של הפרי או הירק. 
הציפוי מורכב ממרכיבים צמחיים בלבד, והוא למעשה מונע את התייבשות הפרי באמצעות מניעת יציאה של מים ופחמן דו חמצני מהפרי, ומניעת כניסה של חמצן אל הפרי.

"התהליך לא הופך את הפרי או הירק ליותר טעים או בריא, הוא רק מאט את תהליך הדעיכה או הרקבון של הפרי" – אומר מנכ"ל החברה.

 

"הפיתוח הייחודי של אפיל הוא שונה עבור כל פרי או ירק, והוא מבוצע על ידי משיכת מולקולות מצמחים, ויישום שלהן על צמחים ופירות אחרים."

 האבוקדו של אפיל זמינים לרכישה בחנויות בארה"ב מהחודש, הירק הבא שיקבל טיפול הארכת חיים הוא אספרגוס, אשר לאחר הטיפול של אפיל יוכל להשאר טרי למשך 30 יום במקום 12.

 

למידע באתר של אפיל:

https://blog.apeelsciences.com/what-is-apeel 

 

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!