החברה לקידום אישור רפואי לתרופות טבעיות

לכידה
אנחנו אוהבים את המוצרים שלנו בדיוק כמו שהטבע התכוון.

אנחנו רואים שיותר ויותר אנשים מעדיפים מוצרים טבעיים כיוון שהם בריאים יותר, אינם מכילים רכיבים כימיים המזיקים לגוף וכן תהליך הייצור שלהם מבטיח שמירה על הפוטנציאל הטמון בהם.

לכן התחברנו לסיפור של לירון, מייסדת ביו ביוטוארל (bit.ly/WettVV ). אחרי שנים של עבודת מחקר עם חברות התרופות הקונבנציונאליות לירון החליטה לשנות את חייה וחיי משפחתה ולהשתמש רק במוצרים טבעיים. הניסיון המוצלח שלה הוביל להקמת מיזם חדש, שמטרתו העיקרית הוכחת יעילות מוצרים טבעיים ע"י שיטות מחקר מעולם התרופות בכדי להביא לשינוי בתפיסה של מוצרים טבעיים כנחותים ממוצרים רפואיים מאושרים.

איך זה עובד?

כנסו לסל הקניות שלכם ותוכלו לרכוש מוצרים טבעיים מהחברות המובילות בתחום, בהנחות משמעותיות וממלאים 2 שאלונים קצרים. כך אתם גם נהנים מיתרונותיו של המוצר הטבעי וגם תורמים לקהילה על ידי קידום התחום.

לקיץ החליטה לירון לפנק את חברי האורגני בהנחה של 50% על תמצית הצמחים ליבר אפ (bit.ly/16iOSl2(. ליבר אפ (bit.ly/16iOSl2) מסייעת לנקות את הכבד מרעלים שהצטברו בגוף )ניקוי אביב), שאריות של תרופות וכימיקלים, שיפור באיכות חילוף החומרים וירידה במשקל, שיפור מראה העור, ועוד.

ליבר אפ (bit.ly/16iOSl2) מיוצרת על ידי חברת נטעפארם ומכילה חמש תמציות צמחי מרפא כמו ארטישוק, גדילן, כורכום, ליקוריץ, ועוד.

התמצית משווקת כבר למעלה מ 8 שנים ב 250 בתי טבע.

קנו היום ליבר אפ (bit.ly/16iOSl2) וענו על 2 שאלונים ב 50% הנחה , למען קהילה בריאה יותר המשתמשת במוצרים טבעיים לבריאותם ומפחיתה בצריכת תרופות קונבנציונאליות.

עוד 4 מוצרים נוספים מוצעים לכם במחיר של 140 ₪ כשהמחיר שלהם בבתי הטבע הוא 169 ₪ :

קנדינטע – לטיפול בפטריות (https://bit.ly/12PtSDa)

חוסן + – לחזיוק מערכת החיסון (https://bit.ly/ZwCXcS)

פילורי + – לטיפול בחידק פילורי הליקובקטר (https://bit.ly/1227W53)

קלין רוקס לניקוי אבנים בכליות ובכיס המרה (https://bit.ly/17uE5EZ)

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!