בדף זה הדרכה כיצד ניתן להזמין מהאורגני הזמנה חד פעמית באופן שבועי או באופן מזדמן. להדרכה למנוי ו5% הנחה אנא לחצו כאן
הדרכה להזמנות מהאורגני:
שירות הלקוחות שלנו מכוון להנאה שלכם,
ופעיל בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00
בכל מקרה של ספק, אם משהו לא ברור, או אם יש בקשה מיוחדת אנא צרו עימנו קשר.
נשמח לעזור ולוודא עבורכם שהכל הוגדר ופועל על פי שביעות רצונכם.
ערוצי תקשורת:
> הודעת ווטסאפ ל 0544-220-200
> דוא"ל service@haorgani.co.il
> השארת הודעה בשירות ההודעות האוטומטי: 072-225-2271
נשמח לעזור בכל שאלה או עניין.
ההתחברות למערכת שלנו היא באמצעות מספר טלפון נייד.
נא להזין את מספר הטל' ולאשר את תנאי השימוש.
עם ההתחברות ישלח אליך קוד אימות בן 6 ספרות בהודעת סמס.
קוד האימות הוא זמני ותקף ל 15 דקות.
הכניסה למערכת כאן (קישור זה הוא לא להגדרת מנוי)
לאחר ההתחברות, המערכת תבקש להשלים פרטים אישיים וכתובת מלאה למשלוח על מנת לאשר שאכן יש משלוחים לאזורך.
נא לודא שהפרטים מדוייקים ולהוסיף הערה לכתובת או לנהג אם צריך.
בכל שאלה או בקשה מיוחדת צרו עימנו קשר
ניתן להוסיף הזמנה על ידי התחברות לחנות.
בתחילת התהליך, לאחר התחברות והרשמה, תתבקשו לבחור חלון אספקה למשלוח/איסוף עצמי.
חלון הזמנים למשלוח הינו הערכת זמן ואינו התחייבות לשעות הגעה – ראה סעיף מדיניות חלוקה.
בחירת יום למשלוח:
בשלב הבא, יש לבחור פריטים על ידי לחיצה על + לפי יחידה/משקל/מארז:
בבחירת הפריטים מומלץ להיעזר במידע נוסף שמוצג על חלק מהפריטים.
ריחוף מעל (i) מציג את המידע הנוסף שכולל: שם החקלאי, כמות במארז, עונה מומלצת ורשימות רכיבים.
להשלמת התהליך יש ללחוץ 'המשך',
לסקור את כל הפריטים בסל, לבדוק שכל הכמויות מדוייקות לרצונך וללחוץ 'המשך',
לאחר הוספת או בחירת כרטיס אשראי לתשלום ולחיצת 'בצע הזמנה', יוצג על המסך אישור שההזמנה נקלטה.
ההזמנה מסתיימת כאשר מתקבל אישור על גבי המסך ובמייל.
במייל אישור הזמנה ישנו קישור ישיר להזמנה, דרכו ניתן לערוך אותה עד 7 בבוקר המשלוח.
אנחנו זמינים לכל שאלה או עניין. אם יש לך ספק לגבי אופן ההזמנה או כיצד מגיעים בפריטים נא לדבר איתנו
על כל אחד מהמוצרים בקטלוג החנות המתעדכן מדי יום ישנו סימון של i, ובו ניתן למצוא מידע נוסף על הפריט – מה העונה המומלצת, מאיפה אנחנו מקבלים אותו, מה המשקל במקרה של מארז/ארגז, ורשימת רכיבים במוצרים סגורים.
על חלק מהמוצרים נציין כוכבים שיתארו את איכות הירק/פרי,
ובהם גם כן ניתן למצוא מידע נוסף.
למרות המורכבות של נושא הזמנת ואספקת פריטים שקילים, המערכת יודעת לשערך את סכום ההזמנה בפועל בצורה קרובה למציאות.
השיערוך הוא ההערכה הכי גבוהה של המערכת לגבי סכום ההזמנה בפועל לאחר שקילה .
ניתן לראות שפריטים שקילים מתווספים לסל עם תוספת של 10% לעלות הצפויה. זה מכיוון שהשקילים לא מגיעים במידות עגולות. החיוב בפועל יהיה לפי המשקל המדוייק שנכנס לארגז, ומתבצע למחרת המשלוח (פרט לימי חמישי וערבי חג). חשבונית מפורטת נשלחת במייל.
אם ניתן קוד קופון, נא להזין אותו בעמוד של אמצעי התשלום, בשדה המיועד לו, ממש ליד הלחצן "בצע קנייה".
חשוב מאוד להזין את קוד הקופון בלי רווחים ובאותיות ראשיות בלבד.
ניתן לערוך הזמנה קיימת עד 7 בבוקר יום האספקה.
ישנן שתי דרכי גישה קלות לעריכת ההזמנה:
1) המייל אישור הזמנה ממערכת Rexail מגיע מהכתובת postmaster@rexail.co.il – ומכיל קישור ישיר לעריכת ההזמנה, בלי צורך להתחבר עם קוד אימות. רוב תיבות המייל מנתבות אותו לתיקיית העדכונים/פרסומים.
2) בהתחברות לאתר עם קוד אימות, ומעבר לאזור ניהול ההזמנות דרך סרגל הכלים בראש העמוד (בטלפון, אחרי התחברות ניתן למצוא את סרגל הכלים בתוך הלחצן שנראה כמו ריבוע עם שלושה קווים)
לעריכת ההזמנה יש ללחוץ על כפתור הירוק 'עריכה':
נא להוסיף או להוריד פריטים לפי הצורך של אותו השבוע וללחוץ 'המשך'.
לסיום עריכת ההזמנה השבועית, יש ללחוץ 'בצע הזמנה' בעמוד של אמצי התשלום, ולקבל אישור על המסך.
במקרה של חוסר או איכות לא מספקת של פריט מסוים שהזמנת, דבר שבהחלט יכול לקרות, אנו משלימים בפריט דומה על פי שיקול דעתו של האורז.
ניתן להימנע מהחלפות על ידי הערה למכין ההזמנה "בלי החלפות, תודה" או "אם אין אבוקדו האס, נא לא לספק אבוקדו".
לביטול ההזמנה שיצרת יש להיכנס לקישור הישיר לעריכת/ביטול ההזמנה שבמייל אישור הזמנה, או דרך דף ניהול ההזמנות בחנות.
הסבר מלא בסעיף "עריכת ההזמנה"
ניתן לבטל עד 7 בבוקר יום האספקה
יש לך הזמנה פעילה וברצונך לשנות את מועד האספקה שבחרת?
פעולה זו ניתנת רק באמצעות שירות הלקוחות
נא ליצור איתנו קשר בווטסאפ 0544220200
חלונות הזמנים הניתנים במעמד יצירת ההזמנה הם הערכת זמנים, ואינם התחייבות!
מסלולי החלוקה שלנו מתוכננים על ידי מערכת חכמה שמתכננת מסלולים אידיאליים לפי כל הכתובות,
והנהגים שלנו תלויים בגורמים שלא תמיד בשליטתנו. אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להגיע בתוך חלונות הזמנים, אך לא יכולים להתחייב לשעות ההגעה.
במידה ויש שינוי צפוי מראש בזמני ההגעה אנחנו מעדכנים בהודעת ווטסאפ. אך לצערנו עיכוב יכול להיווצר גם במהלך מסלול החלוקה, ולא תמיד נוכל לצפות מראש.
חשוב לקחת בחשבון, ולאפשר לנו גמישות בשעות ההגעה, ולא לחכות רעבים למשלוח – כדי להפיק הנאה מירבית מהשירות. מטרתו של המשלוח היא לשרת את ביתך במזון בריא לשבוע לפחות לאחר המשלוח!
אנחנו נוהגים להשאיר מחוץ לדלת, כך שלא חייבים להיות בבית בזמן שהמשלוח יגיע.
אפשר להכניס אותו הביתה ולפרוק אותו כשחוזרים.
יש אחריות מלאה על התוצרת ועל השירות, ותמיד נשמח לשמוע ממך לאחר קבלת המשלוח!
החלק הכי חשוב בהזמנה שלכם זה שהכל מגיע אליכם הביתה ואתם נהנים מהתוצרת במהלך השבוע.
אנו מבקשים כי עם הגעת הארגזים לביתכם, אנא תפרקו אותם ותבדקו את כל הפריטים שהגיעו אל מול הפיתקית שבתוך הארגז.
יש אחריות מלאה על הכל, ומשוב על התוצרת יתקבל בברכה.
מכיוון שמדובר בתוצרת טריה נהוג לתת משוב על התוצרת תוך יום אחד ממועד הגעתה.
ברוב המקרים נבקש מכם לעזור לנו ללמוד ולהשתפר בכך שתצלמו עבורנו את מושא הפניה.
אנחנו שמחים לקבל גם שאלות על פריטי התוצרת, דרכי שימוש ושימור, וקריאות התפעלות כלליות :)
נשמח לאסוף בחזרה ארגזים נקיים וטובים לשימוש חוזר במשלוח הבא, ניתן להשאיר מחוץ לדלת.