דבר האדמה השבוע

[fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_text]

אלו הם רגעיהם האחרונים של התפוזים על העצים אם ישאר עליהם בכלל משהו אחרי הסערה, בהדרים עדיין נשארים עם שפע של אשכולית לבנה ואדומה מעולות, קובי מבוסתן הפרי בגיבתון שהוא גם חקלאי מקיים לתפארת וגם חבר העמותה לפירות אקזוטיים בישראל משחרר לכולנו תחליפים ראויים להדרים, שמפנים את מקומם לאט לקניסטל, אמברלה וספוטה שחורה.
נשמח לספר לכם מה כל אחד אומר אך דעו שעדיין מדובר בעצי פרי נדירים שלא מגודלים באופן מסחרי ולכן הכמויות מוגבלות.

הקניסטל – פרי צהבהב-כתמתם, מכונה גם ספוטה צהובה, אוכלים רק כשמתרכך בבית, פרי מתוק ובשרני בעל מרקם שמזכיר קצת חלמון ביצה ולכן מכונה גם חלמונית בעל טעם מתוק וייחודי. שווה להכיר ומומלץ !
אמבלרה – פרי כתום קטן, מזכיר קצת שילוב בין מנגו לשסק או לאננס, טעם מתוק חמצמץ.
ספוטה שחורה – פרי נדיר ומיוחד, אוכלים שממש רך ובשל, טעם ומרקם שמזכירים מוס שוקולד.

[/fusion_text][fusion_text]

kanistel

[/fusion_text][fusion_text]

האטינגר
משתבח לקראת סוף העונה והאס מדהים ובשיאו, מקווים שכולם ישרדו יפים וטעימים גם אחרי הסערה שמנערת את העצים.

גרגיר הנחלים
של גלעד פיין, יצא לו טוב, מוצר שהוא סופר פוד טרי, טעים מאוד ונראה טוב, כדאי להכיר ולהיחשף, ובכלל אנחנו מאמצים את הגישה של לגוון לגוף כמה שיותר דברים שבעונה והוא יודה ויזדקק לפחות ופחות לדברים שהם לא בעונה. כל ירק או פרי מניבים ומעניקים משהו שלשני חסר, לכל אחד את הייחודיות שלו לכל אחד את התרומה שלו למערכת החיסונית ולתפקוד המערכות.

אל תפספסו את השום הירוק, כרגע עדיין בשלבי דילול השורות, נקטף ממש כמו בצל ירוק ויכול לשמש כמצע לפסטו שום ירוק וטעים או לחיזוק של סלטים ותבשילים, בטעם שום חזק ושייחודי לגבעול הירוק והרענן.

המבצעים על דברים שיש בשפע ומומלצים:
תרד ניו זילנדי, עגבניה רגילה, עגבניה אשכולות, כרוב לבן, ליומן, דייקון (צנון לבן), פטריות שיטאקה, אשכולית לבנה ועוד הפתעות בדף המבצעים בחנות.

[/fusion_text][/fullwidth][fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][button link="shop.haorgani.co.il" color="default" size="large" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]כניסה לחנות היוזמה[/button][button link="https://shop.haorgani.co.il/Tagmulim.aspx" color="default" size="" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]מבצעי השבוע[/button][/fullwidth]

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!