כיצד לאכול טוב יותר במקום העבודה?

לאכול טוב ונכון במקום העבודה – הוא אתגר רציני עבור כולנו. המתח, המחסור בזמן (או עודף הזמן והשעמום), ופינת הקפה המציעה שלל אפשרויות עתירות סוכר, עושים את שלהם, ורובנו מוצאים את עצמנו אוכלים יותר ממה שאנחנו צריכים או רוצים לאכול, ולא עושים את האכילה שלנו באופן מודע, שקול והגיוני.

אז.. איך בכל זאת מנצחים את השיטה ומביאים את עצמנו למצב בו האכילה שלנו לאורך יום העבודה היא מיטיבה איתנו ולא מזיקה?

אספנו לפניכם כמה טיפים מנצחים שהטמעה שלהם בשגרה שלכם תעשה את ההבדל.

איך לאכול טוב יותר במקום העבודה?
  • הביאו את האוכל שלכם מהבית

למרות שחברות רבות מספקות לעובדים שלהן כרטיסי תן-ביס ואחרים, ומוכנות לשאת את העלות של ארוחות הצהריים, לאכול במסעדות זה משמין ולא מתוכנן, ואנשים נוטים לאכול טוב יותר כאשר הם מתכננים מראש את הארוחות שלהם.

תכננו וארזו מראש את הארוחה שלכם והביאו אותה למשרד, ואת היתרה שלכם בתן-ביס, תמצאו כבר על מה להוציא..

שימו לב: ארוחת צהריים אחת לא תספיק לכם, אם אתם רוצים להיות בטוחים שתאכלו טוב כל היום – כדאי גם לארוז חטיף או שניים בנוסף לארוחה. החטיף הנוסף יכול להיות שקית ירקות, פרי, או תערובת של אגוזים ותמרים.

  • הבינו מהם המזונות הבריאים לכם

למדו את תחום התזונה והבינו מהם המזונות היותר בריאים – אותם כדאי לצרוך. ככלל אצבע, מזון מעובד שיוצר במפעל הוא תמיד יהיה פחות בריא מאשר אוכל שהכנתם בבית מפרודוקטים, אבל גם באוכל שמכינים בבית יש בחירה. כך, מנה של אורז מלא עם שעועית ירוקה, תהיה כמובן יותר משביעה, בריאה ומזינה ממנה של פסטה ברוטב שמנת ופטריות.

  • הניעו שינוי בארגון שלכם!

אם אתם רוצים לעשות לעצמכם את החיים יותר קלים – הביאו את הצרכים התזונתיים שלכם להנהלה, ושנו את המציאות שלכם ושל העמיתים שלכם במקום העבודה. אתם מעדיפים שיהיו בפינת הקפה או במטבחון ירקות ופירות טריים במקום עוגיות ועוגות? העלו את הנושא מול מי שאחראי לרכש הכיבוד הקל במשרד, ובאותה הזדמנות – ספרו לו כי מאז חודש יוני 2018 ירקות ופירות העונה הם הוצאה מוכרת, במסגרת ההגדרות של "כיבוד קל".

  • שתו מים. שתו הרבה מים!

מים הם משביעים, יפים לעור הפנים, ועוזרים ליכולת הריכוז. שאו אתכם בקבוק מים לכל מקום, אם במשרד או מחוצה לו.

  • אל תאכלו מול המחשב!

כאשר אנחנו אוכלים מול המחשב – אנחנו קודם כל לא מקבלים הפסקה מהעבודה, ולא מתאווררים אפילו לרגע, ואחר כך לא שמים לב מה אנחנו אוכלים. עשו לעצמך הרגל וצאו לאכול במקום שאינו מול המחשב. חדר האוכל או המטבחון של המשרד יהיו טובים, ואם יש יום יפה – צאו החוצה ותהנו מהאויר הנקי!

בהצלחה!

"האורגני" – מציעים משלוחי ירקות אורגניים ישר מהחלקאי ועד למטבחון המשרד שלכם. מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולספר לנו על הצרכים שלכם – ואנחנו נתאים למשרד שלכם את החבילה הנכונה.

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!