איך זה להיות יזם חברתי פעיל בהאורגני

[fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_text]

אני רוצה לספר לכם שחוץ מלהזמין פעם בשבוע פירות וירקות מהאורגני ולקבל אותם עד למטבח עם הנהג הנחמד,
יש לכם גם חלק פעיל בתחום היזמות החברתית בישראל. כי כששולחים הזמנה ומפעילים את המערך הנהדר הזה, לוקחים חלק בכל הדברים הטובים שקורים כאן מאחורי הקלעים וזה ממש לא מעט, חשוב שתהיו מודעים לכך, כי אני מאמין שמעבר לתוצרת נקייה וטרייה, חלק מתהליך ההבראה שלנו הוא כחברה וכקהילה ובכל בחירה שלנו – אנחנו מניעים מהלכים, אז לפחות שנהיה מודעים אליהם ונשמח בהם.

זה מתחיל בטיפוח ישיר של חקלאים אורגניים וקהילתיים בישראל אשר מקבלים את הרוב ממחיר העלות שאתם משלמים עבור התוצרת (כ 60%) עובר ישירות לחשבון הבנק שלהם שזה בפני עצמו הישג מדהים בתחום החקלאות בישראל. ממש מדהים.

בתוך כך אתם לוקחים חלק בעידוד חקלאות זעירה שמטפחת שיטות מסורתיות וטובות ששומרות את החקלאי קרוב לאדמה, שזה נדיר,
מהעסקת וליווי חקלאים צעירים בתחילת דרכם ועד חקלאים שיצאו לפנסיה ובחרו להמשיך ולגדל מזון לקהילה בעבודת ידיים, נקייה מסורה ואחראית.
כולם מקבלים ליווי צמוד ונאמן ועובדים ביחד בשקיפות מלאה לגבי כל מידע שיכול להיות רלוונטי בנוגע לגידולים, מקורם, שיטות הגידול וסחר הוגן.

ממשיך בכך שמערך האורגני מעסיק באופן פעיל וקבוע כמה עשרות של עובדים מקומיים במעגלים הרחבים ובמעגל הישירים. העסקה של עובדים מקומיים חוצה מגזרים ושרואה את כולם שווים. בהאורגני עובדים עולים חדשים ועולים וותיקים, נוער בסיכון, מנערים בסיכון גבוה מאוד באישור בית משפט כשאפשר ועד חברים שחייהם האלטרנטיביים איפשרו להם לצאת ממעגל העבודה הקונבנציונלי ולחפש דרכים אחרות לתעסוקה, אומנים, פעילים חברתיים, אמהות חד הוריות: אנו רואים את כולם כחלק מקהילה של יזמים צעירים וותיקים שמקדמים ביחד את האינטרס של כולנו לפתח תרבות מקומית שלוקחת אחריות על מעשינו בדרך לבריאות שלמה של האדם והאדמה.

[/fusion_text][imageframe lightbox="no" style_type="none" bordercolor="" bordersize="0px" stylecolor="" align="center" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" class="" id=""] [/imageframe][fusion_text]

כשאתם מזמינים מהאורגני אתם יכולים להיות גאים בכך שמי התהום והאוויר של כולנו קצת יותר נקיים בזכותכם כיוון שהדגש כאן הוא על חקלאות אורגנית ובעיקר מקיימת כזאת שלא עוסקת בריסוסים כלל.
אתם תורמים גם לקידום חקלאות חלוצה ופורצת דרך של חוות חדשות המחפשות אלטרנטיבות ראויות לחקלאות המתועשת, כך אתם גם עוסקים בצמצום תחושת הניכור ובעידוד חשיבה יצירתית.

אתם לוקחים חלק ועוזרים לנו לעודד חקלאים להסבת שטחים מגידולים קונבציונליים לפי שיטות שמרניות ומרוחקות, לשטחים שמטופלים בצורה אורגנית ומקיימת על בסיס חודשי קבוע, שזה גם הישג מדהים, זה ממש להיות חלק ממהפכה טובה.

אתם גם מאפשרים תמיכה ועידוד של שיתופי פעולה עם מעגלי עסקים קטנים ומקומיים רבים נוספים: מנטורים לתזונה נכונה, תזונאים, שפים אלטרנטיביים, חברות שליחויות, נהגים, יזמים חברתיים, מלווים לאורך חיים בריא, חברות הייטק המשקיעות בקידום הענף, יצרני מזון אלטרנטיביים, אגודות חברתיות ועוד.

כשאתם מזמינים מהאורגני אתם לוקחים חלק בצמצום פסולת שכן רוב הפסולת האורגנית הופכת בתהליך מקומי לקומפוסט,
דבר שחוסך שינוע של כמה טונות פסולת בשנה והופך לדישון קרקע מקומית בבית האריזה.

אתם נותנים השראה ומפתחים חזון משותף ביחד עם כל מי שרוצה לשתף פעולה על בסיס רחב,
לטווח ארוך עם עסקים שמפתחים גישה מקיימת שלוקחת אחריות על מעשינו כחברה.

[/fusion_text][imageframe lightbox="no" style_type="none" bordercolor="" bordersize="0px" stylecolor="" align="center" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" class="" id=""] [/imageframe][fusion_text]

אני מספר לכם את כל זה וזה ממש על קצה המזלג, כל אחד מהנושאים שהועלו כאן הם עולם ומלואו של עשייה. כדאי שתדעו כמה קל זה להיות חלק מהשינוי, ממש בקליק אחד אתם הופכים בחירה מודעת שלכם למשהו שמייצר שינוי מעגלי שהולך ומתרחב: שינוי בבית, שינוי באדמה, שינוי בתפיסה ומביאים בריאות הביתה וגם לכל הגורמים שעוברים בדרך, כי השינוי שלנו מתחיל באדמה.
אני מאמין שצריכת מזון היא צריכת חיים, וחיים זה משהו אין סופי שלא מתחיל ונגמר בצלחת שלנו אלא מתחיל באדמה וחוזר אליה.

תודה לכם על שיתוף פעולה פורה ומתמיד, אנחנו כאן בשבילכם תמיד.
אתם היזמים, אתן היזמיות שבזכות גדולה הצלחתם לחבור למעגל גדול וטוב של יצרני ומגדלי מזון שאוהבים שאתם נהנים ומצליחים.

ועוד לדעת שהכל באחריות מלאה שכל אחד מהשלבים במערכת לוקח על עצמו כדי שהחוויה תהיה מושלמת,
אנחנו כל כך נהנים לעבוד אתכם.

כנסו תזמינו, השתמשו במערך, העבירו משוב, ספרו לנו, אנחנו כאן בשביל להמשיך, ללמוד וללמד, לתמוך ולפתח, זה מרתק
והכי חשוב זה בריא וטעים.

שלכם
דוד עובדיה וצוות האורגני.

[/fusion_text][/fullwidth][fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][button link="https://shop.haorgani.co.il" color="default" size="large" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]כניסה לחנות היוזמה[/button][button link="https://shop.haorgani.co.il/Tagmulim.aspx" color="default" size="" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]מבצעי השבוע[/button][/fullwidth][fusion_text]

[/fusion_text][fusion_text] [/fusion_text]

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!