עדכונים מהשדות

עדכונים מהשדות

עדיין נמשכת מצוקת הסולניים בארץ, אנחנו מתנצלים בשם העגבניה והפלפלים על כך שהם עדיין מגיעים בכמויות מוגבלות ובמחירים גבוהים,
החקלאים הטובים אומרים שהמשבר אמור להסתיים בקרוב בתוך שבועיים – שלושה ואז השיחים החדשים יתחילו להניב ותהיה הצפה של השוק, בקרוב המחירים שלהם צפויים לרדת לצד האיכות שתעלה.

אנחנו מקפידים לשריין את המינימום הנדרש של ירקות אלו באיכות הגבוהה ביותר שניתן להשיג כרגע כדי שיהיה לכולנו ונמשיך להנות מהם גם בעונה הקשה שלהם, יכול להיות שחלקכם לא הרגשתם בכלל בשינוי כי עדיין חקלאי האורגני שומרים לכם את הטוב של הטוב גם בתקופה בה העגבניה בסופר קשה, ירוקה, עם פגמים חיצוניים יקרה ולא טעימה. אבל מה זה משנה לכם כשאתם ממשיכים לקבל את העגבניה הטובה בכל שבוע ישר מהמקור שלה.

ובכל זאת, נכנסנו לעונה הנהדרת של האנונה, פפאיה, והאבוקדו….אוי האבוקדו (מזן אטינגר ופוארטה) שכל כך התגעגענו אליו מדהים בטעמו המשובח ומומלץ ביותר.
בקרוב יכנס כבר האבוקדו האס, ונהפוך לאחד המקומות היחידים בארץ שמציעים שלושה סוגי אבוקדו משובחים בקטיף לפי הזמנה ישר מהעצים, נדיר מאוד והכי חשוב מאוד מאוד טעים ובריא.

מבצעי השבוע במחירים מעולים
חציל בלאדי מבריק ויפה ב 5.9 שח, אשכולית אדומה ב5.9 שח פומלית ב 5.9 שח, גזר ארוז ב8.5 שח ונבטי חמציץ ב9.8 שח שמעשירים מרקים וסלטים.
פינוקים נוספים באתר החנות.

שבוע בריא, חמים ונעים.
צוות האורגני

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!