נשנושים בריאים בלילה

מי שאוכל בריא יודע שממש לא חייבים לוותר על פינוקים, נשנושים, וכל מה שמספק את החשק שלנו למתוק.

להפך! נשנושים בריאים מעוררים את החושים יותר מכל חטיף.

עבדת עד מאוחר? יש לך חשק למתוק?

הנה 6 רעיונות שאפשר לחטוף לפני השינה בלי לפגוע בבריאות:

נשנושים בריאים בלילה

תמיד אמרו לנו שאכילת לילה משמינה ופוגעת בחילוף החומרים, אבל מחקרים חדשים מפריכים את המיתוס הזה.

מתברר שנשנוש דל פחמימות המכיל חלבון ושומן איכותי לפני השינה, הוא לגמרי מומלץ.

אל תלכו לישון רעבים. חילוף החומרים בגופנו ממשיך גם בשעות השינה, ולכן נשנוש לילי בעל ערך תזונתי גבוה יכול אף לשפר את שנת הלילה ואת המטבוליזם.

 

1. אדממה

חייבים חטיף מלוח? אדממה היא פתרון לא פחות ממכר מכל שקית בייגלה שתפתחו, ובריאה הרבה יותר.  

אדממה היא מקור איכותי לפחמימה ואף מסייעת לאיזון ההורמונים הדרוש לשינה טובה. בנוסף, היא כל כך קלה להכנה: מכניסים לסיר מים רותחים, מבשלים 3 דקות, מסננים ומוסיפים מלח גס. בתיאבון!

2. בננה עם חמאת שקדים

שילוב מנצח של פחמימה בריאה – שהבננה מספקת, יחד עם חמאת שקדים איכותית של שורשי ציון המאזנת את רמות הסוכר בדם.

ללא ספק הנשנוש המושלם שיספק את החשק למתוק ויבטיח שינה טובה.

3. קרקרים מלאים עם אבוקדו

קרקרים מלאים

שילוב מנצח בין סיבים תזונתיים לשומן בריא שיעניק תחושת שובע מהירה ומשמחת. אפשר להזמין אצלנו קרקרים שונים של בריאות: ללא גלוטן, רואו פוד, כוסמין מלא ועוד. 

במקום אבוקדו אפשר לנגב עם ממרח זוקיני, ממרח סלק, חומוס דלעת או כל קרייבינג בריא אחר.

4. אצבעות ירקות טריים 

הבחירה הטבעית והכי דלת קלוריות שתוכלו לעשות בשעת לילה מאוחרת. 

שימו לידכם ערמה של גזר, סלרי או גבעולי ברוקולי חתוכים. אם לא תוסיפו טחינה מלאה ליד, אין צורך להגביל בכמויות.

5. פופקורן אמיתי 

פופקורן טבעי, כזה שמכינים בסיר או במכשיר בלי שמן, יכול להיות פתרון יחסית בריא שיספק את הרעב הלילי ועל הדרך יוסיף מעט סיבים תזונתיים בלי הרבה קלוריות.

6. ענבים

ענבים

חיפשתם משהו מתוק ו- 100% בריא? ענבים הם הממתק של הקיץ וגם פצצת אנרגיה שמספקת לנו שפע מינרלים וויטמינים וגם הרבה מלטונין, הורמון השינה שתורם לשינה איכותית.