• בית
  • /
  • בלוג האורגני
  • /
  • מתנה בכל הזמנה, לקט סלט, חסת חמאה וחומעת החורש, המלצות לשמן זית ולסדנת בישול

מתנה בכל הזמנה, לקט סלט, חסת חמאה וחומעת החורש, המלצות לשמן זית ולסדנת בישול

שלום חברות וחברים,
 
מבצע חיזוק לחורף – השבוע נצרף תערובת ריחנית לתה מתנה לכל הזמנה – פשוט בכיף!  לכל הזמנה שנארוז ביום שלישי הקרוב נוסיף שקית יפה של כל הצמחים הריחניים שטובים לחליטות שנמצאים בגינה. ניתן לייבש ולשמור בצנצנת להרבה זמן.
 
לקט סלט חזר למלאי –  לכל מי שהתגעגע לדבר שהופך כל סלט להפתעה, ניתן להזמין שוב את המוצר הנהדר מדוידי ואילנה ממושב בר גיורא.
 
יש גם חסה חמאה חדשה ממושב קידרון, מלאי מוגבל, זוהי רק ההתחלה, בקרוב מגוון יוצא דופן של חסות מרהיבות בשלל צבעים שגדלות ממש ברגעים אלו בשדות, תחת כיפת השמים עם הרבה מים.
 
יש חומעת החורש מחווה ואדם – צמח בר שמזכיר בטעמו קצת את התרד, ניתן להוסיף לסלט, למרקים ולרטבים.
בחווה מאוד רוצים להוסיף גם את הסרפד שנמצא כרגע בשיא אונו למגוון ואנחנו מתלבטים, האם להכניס את העלה הטיפה דוקרני (יכול לגרות את העור במגע ישיר) אך יחד עם זאת המאוד טעים (דורש בישול), שעושה פלאים, כשמאדים אותו קלות יש טעם של דג שמך (פורל) ויכול להוות תוספת ירוקה וחגיגית לכל סיר אורז פשוט. יש ביקוש ? רוצים להוסיף ?באהבה 
יוסף ודוד

כניסה והזמנה
צפיה במגוון השבוע

לחדשים ולותיקים, אפשר להתעדכן איך זה עובד

ציטוט השבוע:
"ככל שיותר ידע טבוע בדבר, כן תגדל האהבה.. כל מי שמדמה לעצמו שכל הפירות מבשילים בעת ובעונה אחת עם התותים אינו יודע דבר על הענבים" פרצסוס (1493-1541) רופא, אלכימאי ואסטרולוג שוויצרי. יצא נגד מנהגי רפואה מגונים דאז כמו צריבת פצעים בשמן רותח, האמין כי יש לשמור על הרמוניה וקרא לשמירה על איזון בין החומרים בגוף ובטבע. 

המלצה ממזון טוב :

תשכחו את כל מה שהכרתם על שמן זית – תכירו את הנווד, יהונתן מייצר שמן זית מתוך חוויה, שמן זית משובח מזיתים שנמסקו בתנועה ובנדודים תוך חיפוש אחר עצים חופשיים, הרפתקאות ושמחה. כל המסיק נעשה באופן ידני, משם לבית הבד ומשם היישר לבקבוקים הממוחזרים. זהו.
עכשיו זה בדיוק הזמן, השמן מחכה לכם עם הרבה משקעים וארומה של עצים שראו והרגישו את ההיסטוריה של המקום.
את השמן לא תמצאו על שום מדף בשום חנות, וגם לא אצלנו. את השמן תמצאו על המדף בלב… של יהונתן.
להזמנות ניתן לפנות ישירות ל ye.toda@gmail.com 
אם צריך, רק תציינו ואנחנו נשמח לעזור בהעברת השמן אליכם הביתה עם הארגז הבא
מפרגנים לחברים – המלצה לסדנה:נטע ורונו הן בוגרות המכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק. בסדנאות שהן מעבירות יש דגש על אוכל פשוט, מקומי, טבעי ובריא, כך שכל אחד יוכל להכין בבית בקלות מטעמים מזינים ומתאימים לו ולעונה.
בסדנת החורף יש דגש על מזונות מחממים, כאלה שמזינים אותנו לאורך זמן ומשלבים מגוון של תוצרת עונתית. יש גם הרבה טיפים לגבי תחזוק המערכת החיסונית, שמירה על המשקל ועוד כל מיני דברים שמטרידים אותנו בחורף.הסדנאות מועברות בצורה אינטימית ומיוחדת המאפשרת למשתתפים להיות שותפים להכנה, ליהנות מטעימות ולבסוף להתענג על ארוחה עשירה, בריאה ומפנקת!מוזמנות ומוזמנים בשמחה

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!