המנוי שלנו הוא פתרון נוח וקל, למי שמעוניין לקבל משלוחים בימים ובתדירות קבועים ולפי בחירה אישית, בהתנהלות עצמאית דרך האתר ולהנות מ-5% הנחה קבועה!

ניהול המנוי הינו עצמאי, ומאפשר עריכה וביטול של ההזמנות ושל המנוי באופן עצמאי לחלוטין!

            הכי הכי חשוב:

* הזמנה שבועית שנוצרה על ידי המנוי תסופק באופן אוטומטי, אלא אם כן בוטלה!

** עריכת סל המנוי/הקפאה/ביטול אינם משפיעים על הזמנה לאחר שכבר נוצרה!   –   הזמנה קיימת יש לערוך/לבטל ישירות! 

*** פרט להזמנות המנוי ניתן ליצור עוד הזמנות רגילות דרך האתר, לכן חשוב להבין איך עורכים הזמנת מנוי, כדי לא ליצור הזמנה כפולה.

בכל מקרה של ספק, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

נגן וידאו

הנה כל המידע שחשוב לדעת:

המנוי שלנו הוא למעשה מנגנון שמייצר עברך הזמנות באופן אוטומטיות סל קניות בהגדרה אישית, ביום קבוע ובתדירות לבחירתך. ההזמנות נוצרות יומיים לפני המשלוח, וניתן לערוך או לבטל אותן בקלות לפי הצורך. הזמנות שנוצרות ע"י המנוי מקבלות הטבה אוטומטית של 5% הנחה על הכל!

ניהול המנוי הינו עצמאי, ומאפשר עריכה וביטול של ההזמנה ושל המנוי באופן עצמאי לחלוטין.

איך זה עובד בפועל?

מרגע הגדרת המנוי,  יומיים לפני כל משלוח (בהתאם ליום החלוקה שנבחר) –  המנוי מייצר הזמנה מתוך הסל שמוגדר בו, ובאותו זמן מתקבלים מריקסייל אסמס תזכורת, ומייל ממערכת ריקסייל – שהנושא שלו "לכבוד המנוי". (המייל בדרך כלל מגיע לתיקיית העדכונים/פרסומים של תיבת)

המייל כולל את פירוט ההזמנה שהמנוי יצר, חוסרים צפויים לפי מצב הקטלוג, וקישור מהיר וישיר לעריכה/ביטול שלה.

ההזמנה ניתנת לעריכה עד השעה 12 בצהריים – יום לפני המשלוח!

         חשוב מאוד! מרגע שנוצרת ההזמנה השבועית, כל פעולה שנעשית על המנוי לא תחול על ההזמנה עצמה.

          כלומר – עדכון סל המנוי, ביטול המנוי או הקפאת המנוי, לא ישפיעו על הזמנה, לאחר שכבר נוצרה (הסבר מלא בסעיפים הבאים)

שירות הלקוחות שלנו מכוון להנאה שלכם, ואוהב לקוחות שמחים!

נשמח לעזור בכל שאלה או עניין.

בכל מקרה של ספק, אם משהו לא ברור, אם יש בקשה מיוחדת או משוב על הזמנה –  אנא צרו עימנו קשר.

אנו נשמח גם לודא עבורכם שהכל הוגדר ופועל על פי שביעות רצונכם. 

דרכי התקשרות:

> הודעת ווטסאפ ל 0544-220-200

> דוא"ל  service@haorgani.co.il

> השארת הודעה במענה הקולי: 072-225-2271

ההתחברות למערכת שלנו היא באמצעות מספר טלפון נייד.

יש להזין את מספר הטל' ולאשר את תנאי השימוש. 

מיד ישלח אליך קוד אימות בן 6 ספרות בהודעת סמס מריקסייל.

קוד האימות הוא זמני ותקף ל 15 דקות. 

הכניסה למערכת כאן (קישור זה הוא לא להגדרת מנוי, קישור ליצירת מנוי בסעיף הבא)

לאחר ההתחברות, המערכת תבקש להשלים פרטים אישיים וכתובת מלאה למשלוח על מנת לאשר שאכן יש משלוחים לאזורך.

נא לודא שהפרטים מדוייקים. בכל שאלה או בקשה מיוחדת צרו עימנו קשר

ניתן להוסףי מנוי חדש רק כאן >> בקישור המיוחד להוספת מנוי.

בתחילת התהליך, לאחר התחברות והרשמה, תתבקשו לבחור תדירות ויום מועדף למשלוח

בחירת יום ותדירות:

בשלב הבא, יש לבחור פריטים למנוי. 

שימו לב, המנוי הוא תבנית שמייצרת הזמנות באופן אוטומטי. מומלץ להוסיף למנוי בעיקר פריטים שאותם ברצונך לקבל כל שבוע. מצד שני, תמיד ניתן לערוך את ההזמנה השבועית שהמנוי מייצר ואת המנוי עצמו. ממש בקלות !

בחירת הפריטים:

להשלמת התהליך יש ללחוץ 'המשך',

לסקור את כל הפריטים בסל וללחוץ 'המשך', 

לאחר הוספת או בחירת כרטיס אשראי לתשלום ולחיצת 'בצע הזמנה', יוצג על המסך אישור שהמנוי נקלט:

.

נקודות חשובות לתשומת לב:

  1. רק לאחר שסקרת את כל הפריטים יתקבל אישור על יצירת המנוי: האישור יוצג על המסך ועותק נוסף ישלח במייל.
  2. יצירת המנוי אינה מייצרת הזמנה באופן אוטומטי, עוד על כך בסעיף כיצד נוצרת ההזמנה שבועית
  3. עם סיום יצירת המנוי החנות תפנה אותך לדף ניהול מנויים. שם באפשרותך לסקור את המנוי. דרך דף זה ניתן גם לערוך, להקפיא או לבטל את המנוי שלך !

אנחנו זמינים לכל שאלה או עניין. אם יש לך ספק לגבי אופן הגדרת המנוי נא לדבר איתנו 

ההזמנות המנוי נוצרות באופן אוטומטי על ידי המערכת , בדרך כלל יומיים לפני תאריך האספקה (למעט מקרים מיוחדים בזמני חגים).

הנחת המנוי ניתנת אוטומטית להזמנות שנוצרות על ידי המנוי בלבד !

עם יצירת ההזמנה , המערכת שולחת אליך סמס תזכורת עם תאריך אספקה, ומייל לעדכון – ובו פירוט התכולה של ההזמנה כפי שנוצרה מתוך הסל שמוגדר במנוי, וקישור ישיר לעריכה/ביטול של ההזמנה.

המייל מגיע מריקסייל, והנושא שלו: "לכבוד המנוי…" רוב תיבות המייל מנתבות אותו לתיקיית העדכונים/פרסומים.

* במקרים מיוחדים שבהם יום המשלוח אינו זמין באותו השבוע, למשל בחגים ומועדים, המערכת תייצר הזמנה ליום קרוב, באופן אוטומטי התאריך יעודכן בהודעת התזכורת ובמייל.

נק' חשובות לתשומת לב:

1) לא יכולות להיווצר שתי הזמנות מנוי באותו השבוע. התדירות האפשרית היא בין פעם בשבוע לפעם בחודש.
2) הזמנות שנוצרו על ידי המשתמש או על ידי המנוי הן באחריות הלקוח. חשוב מאוד לשים לב להודעות ועדכונים חשובים, ואם משהו לא ברור לפנות לשירות הלקוחות בתוך שעות הפעילות.

המנוי מייצר את הזמנת המנוי מתוך הסל שמוגדר בו יומיים לפני כל משלוח.

מרגע שנוצרה ההזמנה ניתן לערוך/לבטל לפי הצורך (את ההזמנה, ולא את סל המנוי!), עד 12 בצהריים יום לפני המשלוח.

ישנן שתי דרכי גישה קלות לעריכת ההזמנה:

1) בקלי קלות דרך המייל 'לכבוד המנוי' שנשלח אוטומטית יחד עם סמס התזכורת ברגע שנוצרת ההזמנה.

המייל מכיל קישור ישיר לעריכת/ביטול ההזמנה, בלי צורך להתחבר (בלי קוד אימות).

רוב תיבות המייל מנתבות את המיילים מRexail לתיקיית העדכונים/פרסומים.

2) בהתחברות לאתר החנות עם קוד אימות, ומעבר לעריכת ההזמנה.

כאשר יש הזמנה פעילה במערכת, מיד לאחר ההתחברות לאתר תוצג אפשרות לעבור לעריכת ההזמנה הקיימת,

בוחרים מבין האפשרויות 'עריכה'/'ביטול':

בעריכה – ניתן להוסיף או להוריד פריטים לפי הצורך של אותו השבוע, וללחוץ 'המשך'.

* בכדי להימנע מאספקת יתר, אנא שימו לב בסקירת סל הקניות, לפריטים שאינם בקטלוג השבוע אך כן מופיעים בסל, הם יופיעו מסומנים בסימן קריאה אדום (בטלפון רק ברשימה לפני אישור סופי), ואנחנו נעשה מאמץ לספקם. ניתן להסירם אם אין כוונה להזמינם. 

לסיום עריכת ההזמנה השבועית, יש להמשיך לעמוד אמצעי התשלום, ללחוץ על 'בצע הזמנה' ולקבל אישור על המסך!

 

כדאי לדעת:

1) בסיום העריכה של ההזמנה השבועית, המערכת שואלת אם ברצונך להחיל את השינויים על הזמנות עתידיות. בלחיצה על "כן" השינויים ישמרו בסל המנוי, וההזמנה הבאה תיווצר בהתאם לסל שנשמר.

2) זהו הסבר איך לערוך את ההזמנת המנוי לאחר שכבר נוצרה.

אם טרם נוצרה ההזמנה השבועית, ניתן לערוך את המנוי עצמו (ראה סעיף "עריכת המנוי"), וההזמנה תיווצר בהתאם.

על כל אחד מהמוצרים בחנות ישנו סימון של i, ובו ניתן למצוא מידע נוסף על הפריט – מה העונה המומלצת, מאיפה אנחנו מקבלים אותו, מה המשקל במקרה של מארז/ארגז, ורשימת רכיבים במוצרים סגורים.

על חלק מהמוצרים נציין גם כוכבים שיתארו את איכות הירק/פרי, 
ובהם גם כן ניתן למצוא מידע נוסף.

הודעת המייל אודות יצירת הזמנת כוללת פירוט של הפריטים שייתכן שחסרים.

הכוונה היא לפריטים ששמורים בסל המוגדר במנוי, ואינם קיימים בקטלוג בזמן שנוצרת ההזמנה.

אם אין ברצונך לקבלם – נא להסיר פריטים אלו מסל הקניות כדי להמנע מאספקה עודפת.

כשעורכים הזמנה בטלפון, עוברים קודם על הקטלוג, בו פריטים אלו לא קיימים, אך יופיעו בשלב הבא, של הרשימה לפני אישור סופי – עם סימן קריאה אדום! אפשרות הסרה מופיעה בנגיעה בפריט. 

אם לא יוסרו, אנו נעשה מאמץ לספקם, או לספק להם תחליף הולם. לכן חשוב מאוד לעבור על הרשימה היטב לפני אישור. 


חוסרים יכולים להיגרם מסיבות שונות, מכך שהחקלאי לא הצליח לספק (לפעמים עקב נזקי מזג אוויר), או מכך שפריט מסוים הגיע והוכרז כלא ראוי לאריזה, או כי הפריט לא בשיא העונה ומגודל בכמויות קטנות.

כדאי לאפשר לנו גמישות עם זנים של פריטים כמו חסה או אבוקדו כדי לקבל הזמנות מלאות ולהפיק הנאה מירבית.

במקרה של חוסר אמיתי פריט, אנו משלימים במידת ואפשר – בפריט דומה על פי שיקול דעתו של האורז. 

ניתן להימנע מהחלפות על ידי הערה למכין ההזמנה – "בלי החלפות, תודה". או – "אם אין אבוקדו האס, נא לא לספק אבוקדו".

אם סיפקנו תחליף לא מתאים עבורך נשמח לשמוע על כך בשירות הלקוחות.

את כל הפעולות בניהול המנוי ניתן לבצע דרך עמוד ניהול המנויים.

אם יש לך מנוי, ואין כרגע הזמנה פעילה במערכת, מיד אחרי ההתחברות תופיע אפשרות מעבר לניהול המנוי.

(עמוד המנויים נמצא גם בסרגל הכלים אחרי התחברות. במחשב הסרגל יהיה למעלה, בטלפון יהיה בפינה הימנית העליונה של המסך)

לאחר בחירת המנוי לעריכה, יוצגו 3 אפשרויות בכפתורים מימין: עריכה, הקפאה, ביטול

שימו לב:

עריכת המנוי משפיעה רק על הפעילות העתידית של המנוי, ואינה משפיעה על הזמנה שכבר נוצרה !

לעריכת/ביטול הזמנה קיימת, אנא ראו סעיף עריכת ההזמנה השבועית. 

כדי להכנס לעמוד ניהול ההזמנות נא להתחבר לחנות , לסגור את חלון הפרטים האישיים, וללחוץ על המילה 'הזמנות' בסרגל הכלים למעלה.

(בטלפון ניתן למצוא את סרגל הכלים בתוך לחצן האקורדיון שנראה כמו ריבוע עם שלושה קווים, יופיע בפינה הימנית העליונה אחרי התחברות, מיד כשנסגור את מסך הפרטים האישיים).

בעמוד ניהול ההזמנות ניתן למצוא את כל היסטוריית ההזמנות שלכם, וגם את ההזמנות הפעילות. 

הזמנה פעילה תופיע עם אפשרות עריכה/ביטול.

להקפאת המנוי יש להתחבר לחנות ולהיכנס לעמוד ניהול המנויים (סעיף קודם).

לבחור את המנוי, ואז באפשרות – 'הקפאת מנוי', ולבחור תאריך חזרה למנוי.

תאריך החזרה שנבחר הוא יום המשלוח הרצוי הבא, בהתאם ליום הקבוע במנוי.

חשוב מאוד! הקפאת המנוי משפיעה על הפעילות העתידית של המנוי בלבד!

במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, הקפאת המנוי אינה מבטלת אותה !

הזמנה קיימת יש לבטל ישירות ! (ראה סעיף ביטול הזמנה שבועית)

לסרטון הדרכה על הקפאת מנוי לחץ כאן.

ניתן לבטל מנוי באופן עצמאי דרך עמוד ניהול המנויים (ראה סעיף "עמוד ניהול המנויים")

חשוב מאוד! ביטול המנוי אינו מבטל הזמנה קיימת ! במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, יש לבטל את ההזמנה ישירות.

לשינוי תדירות המשלוחים, או היום הקבוע במנוי, יש להתחבר לאתר, להכנס לעמוד ניהול המנויים, ולעריכת המנוי. 

לבחור את התדירות הרצויה והיום הרצוי, ולהמשיך עם עריכת המנוי בכל העמודים הבאים!

בעמוד של אמצעי התשלום נא ללחוץ על "בצע קניה".

לא להתבלבל, אם נכנסנו לעריכת המנוי, מדובר בעדכון, ולא בקניה חדשה.

כדי שהשינוי ייקלט חייב לעבור את כל השלבים עד לאישור סופי !

בסיום הפעולה יתקבל וי ירוק – "פרטי המנוי נקלטו במערכת" וישלח מייל עדכון עם תאריך צפי להזמנה הבאה.

חשוב!

1) עריכת המנוי אינה משפיעה על הזמנה פעילה. שינוי מועד אספקה להזמנה קיימת ניתן רק דרך שירות הלקוחות.
2) אפשרות זו אפשרית ועובדת יפה. אך יכולה לעיתים לבלבל את המערכת האוטומטית. 

באופן כללי המנוי מיועד ללקוחות שרוצים אספקה קבועה ביום קבוע. 

בכל מקרה של ספק, נא ליצור עימנו קשר ונעזור לוודא עבורך שההגדרה בוצעה לפי כוונתך.

אם ההזמנה כבר נוצרה (יומיים לפני משלוח, עם קבלת סמס תזכורת),

שינוי מועד אספקתה אפשרי רק דרך שירות הלקוחות.

מוזמנים לפנות, נשמח לעזור.

כדי לעדכן את פרטי האשראי במנוי יש להתחבר לאתר עם קוד אימות, להכנס לעמוד ניהול המנויים, ולעריכת המנוי. 

לעבור את כל שלבי העריכה, עד לעמוד של אמצעי התשלום.

להזין פרטי אשראי חדשים, וללחוץ על "בצע קנייה".

לא להתבלבל, אם נכנסו לעריכת המנוי, מדובר בעדכון מנוי, ולא ברכישה חדשה.

בסיום העדכון יתקבל וי ירוק – "פרטי המנוי נקלטו במערכת" ויתקבל מייל עדכון.

למרות המורכבות של נושא הזמנת ואספקת פריטים שקילים, המערכת יודעת לשערך את סכום ההזמנה בפועל בצורה קרובה למציאות.

השיערוך הוא ההערכה הכי גבוהה של המערכת לגבי סכום ההזמנה בפועל לאחר שקילה .

ניתן לראות שפריטים שקילים מתווספים לסל עם תוספת של 10% לעלות הצפויה. זה מכיוון שהשקילים לא מגיעים במידות עגולות. המערכת מוסיפה לשיערוך אבל החיוב בפועל יהיה לפי המשקל המדוייק שנכנס לארגז, רמת הגרם.

הסכום הסופי לחיוב נקבע לאחר שקילה ואריזה. 

החיוב בפועל מתבצע בדרך כלל למחרת המשלוח, וחשבונית מס מתקבלת במייל מריקסייל.

למעט ימי חמישי וערבי חג בהם החיוב מתבצע ביום המשלוח.

חלונות הזמנים הניתנים במעמד יצירת ההזמנה הם הערכת זמנים, ואינם התחייבות.

מסלולי החלוקה שלנו מתוכננים על ידי מערכת חכמה שמתכננת מסלולים אידיאליים לפי כל הכתובות,
והנהגים שלנו תלויים בגורמים שלא תמיד בשליטתנו. אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להגיע בתוך חלונות הזמנים, אך לא יכולים להתחייב לשעות ההגעה.

 

חשוב לקחת בחשבון, ולאפשר לנו גמישות בשעות ההגעה, ולא לחכות רעבים למשלוח – כדי להפיק הנאה מירבית מהשירות. 

מטרתו של המשלוח היא לשרת את ביתך במזון בריא לשבוע לפחות לאחר המשלוח!

אנחנו נוהגים להשאיר מחוץ לדלת, כך שלא חייבים להיות בבית בזמן שהמשלוח יגיע.
אפשר להכניס אותו הביתה ולפרוק אותו כשחוזרים.

יש אחריות מלאה על התוצרת ועל השירות, ותמיד נשמח לשמוע ממך לאחר קבלת המשלוח!

החלק הכי חשוב במנוי שלכם זה שהוא מגיע אליכם הביתה ואתם נהנים מהתוצרת לשבוע לפחות!

אנו מבקשים לפרוק את הארגז עם הגעתו, ולבדוק את כל הפריטים שהגיעו אל מול הפיתקית שבתוך הארגז. 

יש אחריות מלאה על הכל, ומשוב על התוצרת ועל החוויה יתקבל בברכה! 

מכיוון שמדובר בתוצרת טריה נהוג לתת משוב על התוצרת תוך יום אחד ממועד הגעתה.

ברוב המקרים נבקש מכם לעזור לנו ללמוד ולהשתפר בכך שתצלמו עבורנו את מושא הפניה. 

אנחנו שמחים לקבל גם שאלות על פריטי התוצרת, דרכי שימוש ושימור, וקריאות התפעלות כלליות  :)