המנוי שלנו הוא פתרון נוח וקל, למי שמעוניין לקבל משלוחים בימים ובתדירות קבועים ולפי בחירה אישית, בהתנהלות עצמאית דרך האתר. 

 

המנוי הוא למעשה מנגון המייצר הזמנות באופן אוטומטי, מתוך סל קניות בהגדרה אישית, ובתדירות קבועה.

הגדרת המנוי וסל הקניות הבסיסי היא קלה ופשוטה. כמו גם עריכת ההזמנה השבועית שאותה מייצר המנוי.

ניהול המנוי הינו עצמאי, ומאפשר עריכה וביטול של ההזמנה ושל המנוי באופן עצמאי לחלוטין.

* הזמנה שבועית שנוצרה על ידי המנוי תסופק באופן אוטומטי, אלא אם כן בוטלה!

** עריכת המנוי אינה משפיעה על הזמנה שכבר נוצרה!

*** הקפאה או ביטול של מנוי אינה מבטלת הזמנה שכבר נוצרה!

נגן וידאו

הנה כל המידע שחשוב לדעת:

שירות הלקוחות שלנו מכוון להנאה שלכם.

נשמח לעזור בכל שאלה או עניין.

בכל מקרה של ספק, אם משהו לא ברור, או אם יש בקשה מיוחדת אנא צרו עימנו קשר.

אנו נשמח גם לודא עבורכם שהכל הוגדר ופועל על פי שביעות רצונכם. בכל מקרה של הודעה שאינכם בטוחים לגבי טיבה ניתן ליצור קשר במספר ערוצים:

> סמס חוזר לאותו המספר. 

> הודעת ווטסאפ ל 0544-220-200

> דוא"ל  service@haorgani.co.il

> השארת הודעה בשירות ההודעות אנושי: 072-225-2271

ההתחברות למערכת שלנו היא באמצעות מספר טלפון נייד.

נא להזין את מספר הטל' ולאשר את תנאי השימוש. 

עם ההתחברות ישלח אליך קוד אימות בן 6 ספרות בהודעת סמס.

קוד האימות הוא זמני ותקף ל 15 דקות. 

הכניסה למערכת כאן (קישור זה הוא לא להגדרת מנוי)

לאחר ההתחברות, המערכת תבקש להשלים פרטים אישיים וכתובת מלאה למשלוח על מנת לאשר שאכן יש משלוחים לאזורך.

נא לודא שהפרטים מדוייקים. בכל שאלה או בקשה מיוחדת צרו עימנו קשר

ניתן להוסףי מנוי חדש רק דרך הקישור המיוחד להוספת מנוי.

בתחילת התהליך, לאחר התחברות והרשמה, תתבקשו לבחור תדירות ויום מועדף למשלוח

בחירת יום ותדירות:

בשלב הבא, יש לבחור פריטים למנוי. 

שימו לב, המנוי הוא תבנית שמייצרת הזמנות באופן אוטומטי. מומלץ להוסיף למנוי בעיקר פריטים שאותם ברצונך לקבל כל שבוע. מצד שני, תמיד ניתן לערוך את ההזמנה השבועית שהמנוי מייצר ואת המנוי עצמו. ממש בקלות !

בחירת הפריטים:

להשלמת התהליך יש ללחוץ 'המשך',

לסקור את כל הפריטים בסל וללחוץ 'המשך', 

לאחר הוספת או בחירת כרטיס אשראי לתשלום ולחיצת 'בצע הזמנה', יוצג על המסך אישור שהמנוי נקלט:

.

נקודות חשובות לתשומת לב:

  1. רק לאחר שסקרת את כל הפריטים יתקבל אישור על יצירת המנוי: האישור יוצג על המסך ועותק נוסף ישלח במייל.
  2. יצירת המנוי אינה מייצרת הזמנה באופן אוטומטי, עוד על כך בסעיף כיצד נוצרת ההזמנה שבועית
  3. עם סיום יצירת המנוי החנות תפנה אותך לדף ניהול מנויים. שם באפשרותך לסקור את המנוי. דרך דף זה ניתן גם לערוך, להקפיא או לבטל את המנוי שלך !

אנחנו זמינים לכל שאלה או עניין. אם יש לך ספק לגבי אופן הגדרת המנוי נא לדבר איתנו 

ההזמנות במנוי נוצרות באופן אוטומטי על ידי המערכת , 

בדרך כלל יומיים לפני תאריך האספקה.

עם יצירת ההזמנה , המערכת תישלח אליך סמס ומייל לעדכון.

נא לשים לב למייל שמגיע מערכת ריקסייל עם הכותרת "לכבוד המנוי"

מייל זה מכיל קישור ישיר לעריכת ההזמנה שנוצרה לאותו השבוע.

במקרים מיוחדים שבהם יום המשלוח אינו זמין באותו השבוע, למשל בחגים ומועדים, המערכת תייצר הזמנה ליום קרוב, באופן אוטומטי.

נק' חשובות לתשומת לב:

1) לא יכולות להיווצר שתי הזמנות מנוייים באותו השבוע.
2) הזמנות שנוצרו על ידי המשתמש או על ידי המנוי הן באחריות הלקוח. נא לשים לב להודעות ועדכונים חשובים בנושא

את ההזמנה השבועית ניתן לערוך רק לאחר שנוצרה ההזמנה.
אם טרם נוצרה ההזמנה השבועית, ניתן לערוך את המנוי עצמו.

הזמנה שנוצרה ניתן לערוך עד 7 בבוקר יום האספקה.

ישנן שתי דרכי גישה קלות לעריכת ההזמנה:

1) המייל 'לכבוד המנוי' עם תאריך אספקה להזמנה מכיל לינק מהיר לעריכת ההזמנה, בלי צורך להתחבר (בלי קוד אימות).

2) התחברות למערכת ומעבר לאזור ניהול ההזמנות. לחיצה על ההזמנה הפעילה

לעריכת ההזמנה יש ללחוץ על כפתור הירוק 'עריכה':

נא להוסיף או להוריד פריטים לפי הצורך של אותו השבוע וללחוץ 'המשך'.

בכדי להימנע מאספקת יתר, בסקירת סל הקניות, אנא שימו לב לפריטים שאינם בקטלוג השבוע אך כן מופיעים בסל ולחצו 'המשך'.

לסיום עריכת ההזמנה השבועית, יש ללחוץ 'בצע הזמנה' ולקבל אישור על המסך ובמייל 

 

 לתשומת לב:

1) בסיום העריכה של ההזמנה השבועית, המערכת תשאל אם ברצונך להחיל את השינויים על הזמנות עתידיות. בלחיצה על "כן" השינויים שערכת ישמרו גם להזמנות הבאות.

2) פריטים מהמנוי שאינם בקטלוג השבוע מופיעים בסל הקניות עם סימן קריאה אדום. אנו נעשה מאמץ לספקם. אם אין ברצונך לקבלם, ניתן להסיר פריטים אלו מסל הקניות.

לסרטון הדרכה על עריכת והקפאת מנוי לחץ כאן.

הודעת המייל כוללת פירוט עם פריטים חסרים.

הכוונה היא לפריטים מהמנוי שאינם בקטלוג השבוע.

הם מופיעים בסל הקניות ובהזמנה עם סימן קריאה אדום ואנו נעשה מאמץ לספקם.

אם אין ברצונך לקבלם, ניתן להסיר פריטים אלו מסל הקניות.

במקרה של חוסר אמיתי של פריט, דבר שבהחלט יכול לקרות, אנו משלימים בפריט דומה על פי שיקול דעתו של האורז. 

ניתן להימנע מהחלפות על ידי הערה למכין ההזמנה "בלי החלפות, תודה" או "אם אין אבוקדו האס, נא לא לספק אבוקדו".

את כל הפעולות בניהול המנוי ניתן לבצע דרך דף ניהול המנויים.

לאחר התחברות , נא ללחוץ על המילה 'מנויים' בתפריט למעלה:

לאחר בחירת המנוי לעריכה, יוצגו 3 אפשרויות בכפתורים מימין: עריכה, הקפאה, ביטול

שימו לב:

עריכת המנוי אינה משפיעה על הזמנה שכבר נוצרה.

לעריכת הזמנה שכבר נוצרה, אנא ראו סעיף עריכת ההזמנה השבועית. 

להקפאת המנוי יש להתחבר לחנות ולהיכנס לדף מנויים.

ביחרו את המנוי

 

לחצו על 'הקפאת מנוי' וביחרו תאריך חזרה למנוי.

מומלץ לבחור תאריך חזרה שהוא יום האספקה הרצוי.

המערכת תשלח הזמנה ביו םשקרוב ככל הניתן לתאריך שבחרת

 

חשוב! במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, הקפאת המנוי אינה מבטלת אותה.

לסרטון הדרכה על הקפאת מנוי לחץ כאן.

לביטול ההזמנה השבועית יש להיכנס ללינק עריכת או ביטול הזמנה דרך המייל "לכבוד המנוי" או דרך דף ניהול ההזמנות בחנות.

לביטול המנוי לחצו על 'ביטול מנוי' מדף עריכת המנוי.

חשוב! במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, ביטול המנוי אינה מבטלת אותה.

לשינוי תדירות האספקה יש להיכנס למנוי דרך דף המנוי וללחוץ 'עריכה'.

ביחרו את התדירות הרצויה והמשיכו עם עריכת המנוי עד לקבלת אישור על הפעולה. 

בסיום הפעולה תועברו לדף ניהול מנוי ותקבלו אישור במייל

לשינוי יום האספקה יש להיכנס למנוי דרך דף המנוי וללחוץ 'עריכה'.

ביחרו את היום הרצוי והמשיכו עם עריכת המנוי עד לקבלת אישור על הפעולה. 

בסיום הפעולה תועברו לדף ניהול מנוי ותקבלו אישור במייל.

חשוב!

1) עריכת המנוי אינה משפיעה על הזמנה פעילה. 

2) אפשרות זו אפשרית ועובדת יפה. אך אינה מומלצת והיא יכולה לעיתים לגרום לתוצאות לא צפויות. באופן כללי המנוי מיועד ללקוחות שרוצים אספקה קבועה ביום קבוע. בכל מקרה של ספק, אנא צרו עימנו קשר ונעזור לוודא עבורכם שההגדרה בוצעה כי שהתכוונת

בכדי לשנות יום אספקה של הזמנה שנוצרה יש ליצור עימנו  קשר לפחות יום לפני האספקה ואנו נזיז את יום האספקה עבורכם.

לחליפין, ניתן גם לבטל את ההזמנה שנוצרה על ידי המנוי ולהוסיף הזמנה רגילה באופן ידני. במקרה כזה לא תינתן הטבת המנוי אשר ניתנת להזמנות אוטומטיות בלבד.

החלק הכי חשוב במנוי שלכם זה שהוא מגיע אליכם הביתה ואתם נהנים מהותצרת לכל השבוע.

אנו מבקשים כי עם הגעת הארגזים לביתכם, תפרקו אותם ותבדקו את כל הפריטים שהגיעו אל מול הפיתקית שבתוך הארגז. 

יש אחריות מלאה על הכל, ומשוב על התוצרת יתקבל בברכה. 

מכיוון שמדובר בתוצרת טריה נהוג לתת משוב על התוצרת תוך יום אחד ממועד הגעתה.

ברוב המקרים נבקש מכם לעזור לנו ללמוד ולהשתפר בכך שתצלמו עבורנו את מושא הפניה. 

אנחנו שמחים לקבל גם שאלות על פריטי התוצרת, דרכי שימוש ושימור, וקריאות התפעלות כלליות  :)