המנוי שלנו הוא פתרון נוח וקל,
למי שמעוניין לקבל משלוחים בימים ובתדירות קבועים ולפי בחירה אישית, בהתנהלות עצמאית דרך האתר ולהנות מ-5% הנחה קבועה!

ניהול המנוי הינו עצמאי, ומאפשר עריכה וביטול של ההזמנות ושל המנוי באופן עצמאי לחלוטין!

            הכי הכי חשוב:

* הזמנה שבועית שנוצרה על ידי המנוי תסופק באופן אוטומטי, אלא אם כן בוטלה!

** עריכת סל המנוי/הקפאה/ביטול משפיעים על הפעילות העתידית של המנוי ולא על הזמנה קיימת!

*** פרט להזמנות המנוי ניתן ליצור עוד הזמנות רגילות דרך האתר, לכן חשוב להבין איך עורכים הזמנת מנוי, כדי לא ליצור הזמנה כפולה.

בכל מקרה של ספק, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

נגן וידאו

הנה כל המידע שחשוב לדעת:

המנוי שלנו הוא למעשה מנגנון שמייצר עברך הזמנות באופן אוטומטיות מתוך סל קניות בהגדרה אישית, ביום קבוע ובתדירות לבחירתך. 

הזמנות שנוצרות ע"י המנוי מקבלות הטבה אוטומטית של 5% הנחה על הכל!

ניהול המנוי הינו עצמאי, ומאפשר עריכה וביטול של ההזמנה ושל המנוי באופן עצמאי לחלוטין.

 

איך זה עובד בפועל?

הזמנות המנוי נוצרות אוטומטית יומיים לפני כל משלוח – בהתאם ליום החלוקה שנבחר. 

כשנוצרת הזמנת מנוי נשלחים סמס תזכורת עם תאריך אספקה, ומייל מ – no-reply@rexail.co.il.

במייל מצורף פירוט הזמנת המנוי החדשה בקובץ PDF, ובגוף המייל פירוט חוסרים צפויים לפי מצב הקטלוג, וקישור מהיר וישיר לעריכה/ביטול שלה. 

 

ההזמנה ניתנת לעריכה עד השעה 12 בצהריים – יום לפני המשלוח!

         חשוב מאוד! מרגע שנוצרת ההזמנה השבועית, כל פעולה שנעשית על הגדרות המנוי לא תחול על ההזמנה עצמה.

          כלומר – עריכת הגדרות המנוי, ביטול המנוי או הקפאת המנוי, לא ישפיעו על הזמנה, לאחר שכבר נוצרה (הסבר מלא בסעיפים הבאים)

 
 

ניתן להוסףי מנוי חדש רק כאן >> בקישור המיוחד להוספת מנוי.

בתחילת התהליך, לאחר התחברות והרשמה, תתבקשו לבחור תדירות ויום מועדף למשלוח

בחירת יום ותדירות:

בשלב הבא, יש לבחור פריטים למנוי.

שימו לב, המנוי הוא תבנית שמייצרת הזמנות באופן אוטומטי. מומלץ להוסיף למנוי בעיקר פריטים שאותם ברצונך לקבל כל שבוע. מצד שני, תמיד ניתן לערוך את ההזמנה השבועית שהמנוי מייצר ואת המנוי עצמו. ממש בקלות !

בחירת הפריטים:

להשלמת התהליך יש ללחוץ 'המשך',

לסקור את כל הפריטים בסל וללחוץ 'המשך',

לאחר הוספת או בחירת כרטיס אשראי לתשלום ולחיצת 'בצע הזמנה', יוצג על המסך אישור שהמנוי נקלט:

.

נקודות חשובות לתשומת לב:

  1. בתום תהליך יצירת מנוי נשלח מייל אישור עם פרטי המנוי שהוגדר.
  2. יצירת המנוי אינה מייצרת הזמנה באופן אוטומטי, עוד על כך בסעיף כיצד נוצרת ההזמנה שבועית
  3. עם סיום יצירת המנוי החנות תפנה אותך לדף ניהול מנויים. שם באפשרותך לסקור את המנוי. דרך דף זה ניתן גם לערוך, להקפיא או לבטל את המנוי שלך !

אנחנו זמינים לכל שאלה או עניין. אם יש לך ספק לגבי אופן הגדרת המנוי נא לדבר איתנו

ההזמנות המנוי נוצרות באופן אוטומטי על ידי המערכת , בדרך כלל יומיים לפני תאריך האספקה (למעט מקרים מיוחדים בזמני חגים).

5% הנחה קבועה – ניתנת אוטומטית להזמנות שנוצרות על ידי המנוי בלבד !

 

כשנוצרת הזמנת מנוי  – המערכת שולחת אליך אוטומטית סמס תזכורת עם תאריך אספקה, ומייל מ – no-reply@rexail.co.il.

במייל ישנו פירוט ההזמנה החדשה בקובץ PDF, ובתוכן המייל קישור ישיר לעריכה/ביטול של ההזמנה מודגש בכחול.

* במקרים מיוחדים שבהם יום המשלוח אינו זמין באותו השבוע, למשל בחגים ומועדים, המערכת תייצר הזמנה ליום קרוב, באופן אוטומטי התאריך יעודכן בהודעת התזכורת ובמייל!

נק' חשובות לתשומת לב:

1) רוב תיבות המייל מנתבות את המיילים מריקסייל לתיקיית העדכונים/פרסומים.

1) לא יכולות להיווצר שתי הזמנות מנוי באותו השבוע. התדירות האפשרית היא בין פעם בשבוע לפעם בחודש.

2) חשוב מאוד – הזמנות שנוצרו על ידי המשתמש או על ידי המנוי הן קודם כל באחריות הלקוח! נא לשים לב להודעות ועדכונים חשובים, ואם משהו לא ברור לפנות לשירות הלקוחות בתוך שעות הפעילות.

מרגע שנוצרה הזמנת מנוי ניתן לערוך/לבטל אותה לפי הצורך – עד 12 בצהריים יום לפני המשלוח!

ישנן שתי דרכי גישה קלות לעריכת ההזמנה:

1) בקלי קלות דרך מייל אישור ההזמנה – שנשלח אוטומטית יחד עם סמס התזכורת, ברגע שנוצרת ההזמנה. 

המייל מכיל קישור ישיר לעריכת/ביטול ההזמנה, ללא תהליך התחברות.

המייל מגיע מ – no-reply@rexail.co.il, ויש לשים לב שרוב תיבות המייל מנתבות את המיילים מRexail לתיקיית העדכונים/פרסומים.

2) בהתחברות לאתר החנות עם קוד אימות, ומעבר לעריכת ההזמנה.

כאשר יש הזמנה פעילה במערכת, מיד לאחר ההתחברות לאתר תוצג אפשרות לעבור לעריכת ההזמנה הקיימת,

בוחרים מבין האפשרויות 'עריכה'/'ביטול':

בעריכה – ניתן להוסיף או להוריד פריטים לפי הצורך של אותו השבוע, וללחוץ 'המשך'.

* בכדי להימנע מאספקת יתר, אנא שימו לב בסקירת סל הקניות, לפריטים שאינם בקטלוג השבוע אך כן מופיעים בסל, הם יופיעו מסומנים בסימן קריאה אדום (בטלפון רק ברשימה לפני אישור סופי), ואנחנו נעשה מאמץ לספקם. ניתן להסירם אם אין כוונה להזמינם. 

לסיום עריכת ההזמנה השבועית, יש להמשיך לעמוד אמצעי התשלום, ללחוץ על 'בצע הזמנה' ולקבל אישור על המסך!

 

כדאי לדעת:

1) בסיום העריכה של ההזמנה השבועית, המערכת שואלת אם ברצונך להחיל את השינויים על הזמנות עתידיות. בלחיצה על "כן" השינויים ישמרו בסל המנוי, וההזמנה הבאה תיווצר בהתאם לסל שנשמר.

2) זהו הסבר איך לערוך את ההזמנת המנוי לאחר שכבר נוצרה.

אם טרם נוצרה ההזמנה השבועית, ניתן לערוך את המנוי עצמו (ראה סעיף "עריכת המנוי"), וההזמנה תיווצר בהתאם.

על כל אחד מהמוצרים בחנות ישנו סימון של i, ובו ניתן למצוא מידע נוסף על הפריט – מה העונה המומלצת, מאיפה אנחנו מקבלים אותו, מה המשקל במקרה של מארז/ארגז, ורשימת רכיבים במוצרים ארוזים. 

על חלק מהמוצרים נציין גם כוכבים שיתארו את איכות הירק/פרי, ובהם לעיתים ניתן למצוא מידע נוסף.

במייל אישור הזמנה חדשה ישנו פירוט של הפריטים שייתכן שחסרים לפי המלאי המעודכן בקטלוג.

הכוונה היא לפריטים ששמורים בסל המוגדר במנוי, ואינם קיימים בקטלוג ברגע שבו נוצרה ההזמנה.

אם אין ברצונך לקבלם – חשוב להסיר פריטים אלו מסל הקניות כדי להמנע מאספקה עודפת!

כשעורכים הזמנה בטלפון, עוברים קודם על הקטלוג, בו פריטים אלו לא מופיעים כמובן, לחיצה על המשך מעבירה לרשימה לפני אישור סופי – שם ניתן לראות את הפריטים שאינם קיימים בקטלוג – עם סימון באדום – "יתכן שפריט זה אינו קיים במלאי" –  אפשרות הסרה מופיעה בנגיעה בפריט. 

אם לא יוסרו, אנו נעשה מאמץ לספקם, או לספק להם תחליף הולם. לכן חשוב מאוד לעבור על הרשימה היטב לפני אישור! 

חוסרים יכולים להיגרם מסיבות שונות, מכך שהחקלאי לא הצליח לספק (לפעמים עקב נזקי מזג אוויר), או מכך שפריט מסוים הגיע והוכרז כלא ראוי לאריזה, או כי הפריט לא בשיא העונה ומגודל בכמויות קטנות.

כדאי לאפשר לנו גמישות בהחלפת זנים של פריטים חסרים כמו זנים של חסה או אבוקדו – כדי לקבל הזמנות מלאות ולהפיק הנאה מירבית.

ניתן להימנע מהחלפות על ידי הערה למכין ההזמנה – "בלי החלפות, תודה". או הכוונה מדוייקת כמו – "אם אין אבוקדו האס, נא לא לספק אבוקדו אחר".

אם סיפקנו תחליף לא מתאים עבורך נשמח לשמוע על כך בשירות הלקוחות :)

ההתחברות למערכת שלנו היא באמצעות מספר טלפון נייד.

יש להזין את מספר הטל' ולאשר את תנאי השימוש. 

מיד ישלח אליך קוד אימות בן 6 ספרות בהודעת סמס מ – REXAIL FOOD.

קוד האימות הוא זמני ותקף ל 15 דקות. 

הכניסה למערכת כאן (קישור זה הוא לא להגדרת מנוי, קישור ליצירת מנוי בסעיף הבא)

לאחר ההתחברות, המערכת תבקש להשלים פרטים אישיים וכתובת מלאה למשלוח על מנת לאשר שאכן יש משלוחים לאזורך.

נא לודא שהפרטים מדוייקים. בכל שאלה או בקשה מיוחדת צרו עימנו קשר

בעמוד ניהול ההזמנות ניתן למצוא את כל היסטוריית ההזמנות שלכם, וגם את ההזמנות הפעילות. 


כדי להכנס לעמוד ניהול ההזמנות יש להתחבר לחנות , לסגור את חלון הפרטים האישיים, וללחוץ על 'הזמנות' בסרגל הכלים למעלה.

(בטלפון ניתן למצוא את סרגל הכלים בתוך לחצן האקורדיון שנראה כמו ריבוע עם שלושה קווים, יופיע בפינה הימנית העליונה אחרי התחברות, מיד כשנסגור את מסך הפרטים האישיים).

הזמנה פעילה תופיע בסטטוס 'חדשה' עם אפשרות עריכה/ביטול.

את כל הפעולות בניהול המנוי ניתן לבצע דרך עמוד ניהול המנויים.

(שינוי תדירות ההזמנות, יום החלוקה, הגדרות הסל, אמצעי תשלום, ביטול מנוי או הקפאת מנוי)

עמוד המנויים נמצא בסרגל ההתמצאות אחרי התחברות לאתר החנות (ראה סעיף התחברות לאתר). 

במחשב – הסרגל יהיה בשורה השחורה למעלה, בטלפון – יהיה בפינה הימנית העליונה של המסך, בריבוע עם שלושה קווים.

אם יש לך מנוי, ואין כרגע הזמנה פעילה במערכת, מיד אחרי ההתחברות תופיע אפשרות מעבר לניהול המנוי.

לאחר כניסה למנוי, יוצגו 3 אפשרויות בכפתורים מימין: עריכה, הקפאה, ביטול

שימו לב:

עריכת המנוי משפיעה רק על הפעילות העתידית של המנוי, ואינה משפיעה על הזמנה לאחר שכבר נוצרה !

לעריכת/ביטול הזמנה קיימת, אנא ראו סעיף עריכת ההזמנה השבועית. כניסה ל

להקפאת המנוי יש להתחבר לחנות ולהיכנס לעמוד ניהול המנויים (סעיף קודם).

לבחור את המנוי, ואז באפשרות – 'הקפאת מנוי', ולבחור תאריך חזרה למנוי.

תאריך החזרה שנבחר הוא יום המשלוח הרצוי הבא, בהתאם ליום הקבוע במנוי.

חשוב מאוד! הקפאת המנוי משפיעה על הפעילות העתידית של המנוי בלבד!

במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, הקפאת המנוי אינה מבטלת אותה !

הזמנה קיימת יש לבטל ישירות ! (ראה סעיף ביטול הזמנה שבועית)

לסרטון הדרכה על הקפאת מנוי לחץ כאן.

המנוי ללא התחייבות, וניתן לבטל מנוי באופן עצמאי דרך עמוד ניהול המנויים (ראה סעיף "עמוד ניהול המנויים")

חשוב מאוד! ביטול המנוי אינו מבטל הזמנה קיימת ! במידה ויש כבר הזמנה פעילה במערכת, יש לבטל את ההזמנה ישירות.

לשינוי תדירות המשלוחים, או היום הקבוע במנוי, יש להתחבר לאתר, להכנס לעמוד ניהול המנויים, ולעריכת המנוי. 

לבחור את התדירות הרצויה והיום הרצוי, ולהמשיך עם עריכת המנוי בכל העמודים הבאים!

בעמוד של אמצעי התשלום נא ללחוץ על "בצע קניה".

לא להתבלבל, אם נכנסנו לעריכת המנוי, מדובר בעדכון, ולא בקניה חדשה.

כדי שהשינוי ייקלט חייב לעבור את כל השלבים עד לאישור סופי !

בסיום הפעולה יתקבל וי ירוק – "פרטי המנוי נקלטו במערכת" וישלח מייל עדכון עם תאריך צפי להזמנה הבאה.

חשוב!

1) עריכת המנוי אינה משפיעה על הזמנה פעילה. שינוי מועד אספקה להזמנה קיימת ניתן רק דרך שירות הלקוחות.
2) אפשרות זו עובדת יפה, אך יכולה לעיתים לבלבל את המערכת האוטומטית כיוון שיש מינימום מרווח בין הזמנות שהמנוי מחשב. 

באופן כללי המנוי מיועד ללקוחות שרוצים אספקה קבועה ביום קבוע. 

בכל מקרה של ספק, נא ליצור עימנו קשר ונעזור לוודא עבורך שההגדרה בוצעה לפי כוונתך.

אם ההזמנה כבר נוצרה (יומיים לפני משלוח, עם קבלת סמס תזכורת),

שינוי מועד אספקתה אפשרי רק דרך שירות הלקוחות.

מוזמנים לפנות, נשמח לעזור.

כדי לעדכן את פרטי האשראי במנוי יש להתחבר לאתר עם קוד אימות, להכנס לעמוד ניהול המנויים, ולעריכת המנוי. 

לעבור את כל שלבי העריכה, עד לעמוד של אמצעי התשלום.

להזין פרטי אשראי חדשים, וללחוץ על "בצע קנייה".

לא להתבלבל, אם נכנסו לעריכת המנוי, מדובר בעדכון מנוי, ולא ברכישה חדשה.

בסיום העדכון יתקבל וי ירוק – "פרטי המנוי נקלטו במערכת" ויתקבל מייל עדכון.

למרות המורכבות של נושא הזמנת ואספקת פריטים שקילים, המערכת יודעת לשערך את סכום ההזמנה בפועל בצורה קרובה למציאות.

השיערוך הוא ההערכה הכי גבוהה של המערכת לגבי סכום ההזמנה בפועל לאחר שקילה .

ניתן לראות שפריטים שקילים מתווספים לסל עם תוספת של 10% לעלות הצפויה כדי שיתקבל המחיר המקסימלי למוצר. זה מכיוון שהשקילים לא מגיעים במידות עגולות. המערכת מוסיפה לשיערוך, אבל החיוב בפועל יהיה לפי המשקל המדוייק שנכנס לארגז במעמד האריזה, ברמת הגרם.

הסכום הסופי לחיוב נקבע לאחר שקילה ואריזה. 

החיוב בפועל מתבצע בדרך כלל למחרת המשלוח, וחשבונית מס מתקבלת במייל מריקסייל.

למעט ימי חמישי וערבי חג בהם החיוב מתבצע ביום המשלוח.

ריקסייל הינה מערכת און ליין לקמעונאים שאנחנו משתמשים בשירות שלה.

זוהי למעשה מערכת שמדמה קניון חנויות קמעונאיות.

באפשרותך להזין את פרטיך – ובהתחברות אחת לעשות קניות בחנויות שונות ומגוונות.

חלונות הזמנים הניתנים במעמד יצירת ההזמנה הם הערכת זמנים, ואינם התחייבות.

מסלולי החלוקה שלנו מתוכננים על ידי מערכת חכמה שמתכננת מסלולים אידיאליים לפי כל הכתובות,
והנהגים שלנו תלויים בגורמים שלא תמיד בשליטתנו. אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להגיע בתוך חלונות הזמנים, אך לא יכולים להתחייב לשעות ההגעה.

 

חשוב לקחת בחשבון, ולאפשר לנו גמישות בשעות ההגעה, ולא לחכות רעבים למשלוח – כדי להפיק הנאה מירבית מהשירות. 

מטרתו של המשלוח היא לשרת את ביתך במזון בריא לשבוע לפחות לאחר המשלוח!

אנחנו נוהגים להשאיר מחוץ לדלת, כך שלא חייבים להיות בבית בזמן שהמשלוח יגיע.
אפשר להכניס אותו הביתה ולפרוק אותו כשחוזרים.

יש אחריות מלאה על התוצרת ועל השירות, ותמיד נשמח לשמוע ממך לאחר קבלת המשלוח!

החלק הכי חשוב במנוי שלכם זה שהוא מגיע אליכם הביתה ואתם נהנים מהתוצרת לשבוע לפחות!

אנו מבקשים לפרוק את הארגז עם הגעתו, ולבדוק את כל הפריטים שהגיעו אל מול הפיתקית שבתוך הארגז.

יש אחריות מלאה על הכל, ומשוב על התוצרת ועל החוויה יתקבל בברכה! 

מכיוון שמדובר בתוצרת טריה נהוג לתת משוב על התוצרת תוך יום אחד ממועד הגעתה.

ברוב המקרים נבקש מכם לעזור לנו ללמוד ולהשתפר בכך שתצלמו עבורנו את מושא הפניה.

אנחנו שמחים לקבל גם שאלות על פריטי התוצרת, דרכי שימוש ושימור, וקריאות התפעלות כלליות  :)

שירות הלקוחות שלנו מכוון להנאה שלכם, ואוהב לקוחות שמחים!

נשמח לעזור בכל שאלה או עניין.

בכל מקרה של ספק, אם משהו לא ברור, אם יש בקשה מיוחדת או משוב על הזמנה –  אנא צרו עימנו קשר.

אנו נשמח גם לודא עבורכם שהכל הוגדר ופועל על פי שביעות רצונכם. 

דרכי התקשרות:

> הודעת ווטסאפ ל 0544-220-200

> דוא"ל  service@haorgani.co.il

> השארת הודעה במענה הקולי: 072-225-2271