אז מה משותף לנגיף האבולה, האקרים וארגוני טרור

אז מה משותף לנגיף האבולה, האקרים וארגוני טרור,

חוץ מזה שכולם תמימי דעים שצריך לאתר אותם ולנטרלם, למה הם קיימים בחיינו?
הרי הטבע לא ממציא את קיומם של הדברים סתם כי הם קיימים, לא יכולה להיות התנגדות אם אין לה למה להתנגד.

לא מזמן שאלתי חבר שחזר בתשובה,

קרמבולה "תגיד למה יש את החמאס ומה הם רוצים מאיתנו? מה זה דעא"ש ומה הקטע שלהם בכלל? במובן הרוחני, איזה תפקיד הם משמשים בחיינו?"

הוא ענה לי תשובה שקצת גרמה לי לחשוב על הדברים,

"אתה באמת חושב שזה קשור אליהם אה?" יש לי חדשות בשבילך אין לך מה לדאוג מארגוני הטרור, תדאג לאיך אנחנו מתנהגים לעצמנו, בניינו לבין עצמינו, בניינו לבין המקום, ובניינו לבין בורא עולם, אם תדאג אתה וכל אחד מאיתנו לכל אלו וכולנו נעבוד לפי החוקים של היקום, אירגוני הטרור ייעלמו מאליהם."

אם נוציא לרגע את עניין הדת מהמשוואה ונתבונן ברוח הדברים נלמד המון על עצמנו,

בגישה הוליסטית, המערכת החיסונית שלנו נלחמת כל הזמן בגורמים שמנסים לשבור אותה, מנסים להחליש אותה, אנחנו בתור מי שאחראים על המערכת הגופנית והנפשית שלנו צריכים לדאוג תמיד לאתר את הגורמים החיצוניים המבקשים להשפיע לרעה על המערכת ולחזק את עצמנו בהתאם לדרישות.

במיה ירוקה

אנחנו בהמון מובנים אפילו מודים למחלה כשהיא

מגיעה כי עבורנו הרוצים בחיים, מטרתה לעורר אותנו בדיוק במקום בו היינו חלשים לרגע, בדיוק במקום בו לא שמנו לב לפגיעות שלנו, שם היא מנסה לתקוף ואז אנחנו מקבלים הזדמנות נוספת לשפר ולתקן, לחזק ולשקם, הכל בכדי לחזק את המערכת כדי שתוכל להחזיק עבורנו את בניין החיים שנבנה בכל יום בכל שעה,

בשיר ג'מייקני מתחילת המאה שעברה אומרים שהאבן שמתנגדת הכי הרבה לבניין היא בסופו של דבר  אבן הפינה, שעליה ייתמך כל הבניין.

בכדי לחזק מערכות אנחנו צריכים שיהיה תמיד מי שיבחן אותם, מבחוץ ומבפנים,

אולי הכי קל ללמוד זאת על האקרים כי הרי על תוכנה יהיה קצת יותר קל להבין זאת מאשר על חיינו הפרטיים.

ההאקרים הראשונים יצאו מתוך חברות התוכנה החלוציות במטרה למצוא פרצות בתוכנות חכמות, לגלות אותם ואת הדרכים לפרוץ אותם וכמובן לחשוף את המידע החוצה, הכל בכדי שהדור הבא של התוכנה יהיה יותר חכם ויותר חזק, אחרי שכמובן בחנו אותו מכל הכיוונים ומצאו את חולשותיו.

ככה הצליחו לפתח תוכנות שניתן יהיה לבנות עליהם, עסקים חשובים, מערכות מידע מתוחכמות, מערכות חברתיות ואף מדינות שלמות ומעצמות שיוכלו להיעזר בה.

הכל טוב ויפה, רק מה שהטבע מלמד אותנו שתמיד, אבל תמיד יהיה מה לפרוץ, כל תוכנה, חכמה ככל שתהיה, כל מערכת חיסונית יעילה ככל שתהיה, תמיד ניתנת לפריצה, תמיד ניתן לקרוא עליה תיגר, אין דבר שהוא חסין באופן מלא מפני כיליון, לכל דבר ביקום יש שלבים של בניה, התחזקות, התעצמות ואז קמילה ומוות זהו חלק ממחזור החיים. והפלא הגדול הוא שככל שהוא נמצא בתהליך של בניה, תמיד היקום ישלח את האבן שתתנגד אליו הכי חזק כדי שהבניין שיוקם, יהיה על יסודות חזקים, זהו חוק של היקום, אבני הבניין מעבר לכך שהן צריכות להיות חזקות הן גם תמיד צריכות להיבחן על ידי גורם חיצוני שמתנגד לתקומת הבניין באופן נחרץ וללא הנחות, שמטרתו להפיל את הבניין הנבנה.

גם בחיים הפרטיים, גם בגוף שלנו, גם בגינה, תמיד יהיה איזה "האקר" שינסה לבדוק את הג

שיזף סיני

בולות, לבדוק את גדר הביטחון, את המערכת החיסונית.

ואנחנו צריכים להיות חזקים תמיד, להכיר בחולשות ובחוזקות שלנו ולהתחזק, להאמין שאנחנו יכולים לעבור כל האקר, כל טרור, כל מחלה על מנת להיות נציגים טובים יותר של החיים, של הדור הבא, של החברה.

בברכת, בריאות, אהבה ומערכת חיסונית חזקה יותר מזו של שנה שעברה.

לשם כך ממליץ גם לאכול הרבה פירות השנה,

דוד עובדיה

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!