החופש לתמוך בחקלאות נקיה

ממשיכים לאפשר גישה ישירה לפעילות נהדרת של מגוון רחב של חוות אורגניות בסגנונות חקלאות נקיה שונות במקום אחד תחת קורת גג אחת.

אמירה אישית – דוד עובדיה

מועדים לשמחה !!!ואיך שמחים אם לא בעזרת מזון טוב, ממקורות טובים ומקומיים על השולחן,

ואם כבר מועדים אז השבוע של חול המועד אנחנו מרכזים את מועדי החלוקה ליום הזמנות אחד בלבד, כל האזורים צריכים לשלוח הזמנות לקטיף עד יום שלישי בשעה 11:59.

החלוקה תתבצע ביום רביעי (הזמנות עד שלישי בבוקר) לאזורים תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ירושלים, ראשל"צ, נס ציונה, רחובות, חולון, בת ים.
וביום חמישי (הזמנות עד שלישי בבוקר לכולם) נשלים את החלוקה בשעות הבוקר לאזורים: פתח תקווה, רעננה, הרצליה, רמת השרון, כפר סבא, הוד השרון, והסביבה.

שימו לב ,
האתר מעודכן וניתן לבצע הזמנה מוקדמת. כנסו עכשיו

הרבה בריאות ושמחה, גם בחגים וגם בשגרה.
דוד עובדיה וצוות האורגני

עדכוני חקלאים – מהשדות והבוסתנים

חדש השבוע מהחקלאים – שהחיינו

הכל שופע בטבע,
בחיבור בין החורף לאביב, ברגע שהשמש יוצאת לחמם אדמה לחה ורוויה, בדיוק שם יש שפע עצום של לבלוב ופריחה, בדיוק ברגע זה השינוי מתחיל להתחולל וגידולי הקיץ כבר מתחילים לצמוח בתאוצה גבוהה וגידולי החורף כבר מתכוננים להוצאת הפרחים בעמודים גבוהים כדי להכין את הדור הבא, בדיוק אז מגיע הפסח להזכיר לנו שלא ניפול לכלוב העבדות של השגרה, כי אין דבר כזה באמת שגרה כי הכל משתנה כל הזמן, ומי כמו החקלאים יודע זאת יותר טוב מכולנו.
שם תמונה: הצעה אביבית משער הגן

המלצות השבוע מהחקלאים

השבוע שוברים את השגרה עם חקלאים נהדרים נוספים כמו ח'ביזה הוותיקים והאהובים וחוות שער הגן שאנו מאוד שמחים שאנחנו מכירים אותם ממש מתחילת הדרך, אנשים נהדרים, טובים וחרוצים שמגדלים ירקות ואנשים באווירה אחרת ושיקטפו לנו במהלך חול המועד מלפפונים, קישואים משני זנים, שלל עלים כמו חסות, סלרי, מנגולד, ב קצוי מדהים, שומר, קולורבי, צנונית, עלי חרדל ועוד רשימה ארוכה וטובה.

בפירות הרשימה תופסת כיוון לקיציים, הפפאיה במיטבה, מידי פעם נכנס (עדיין התחלה) אבטיח מעולה מקיבוץ קליה, אפרסקים ונקטרינה, מלונים, ספוטה שחורה, קניסטל, תות עץ אפגני, תותים מושלמים וציפור לחשה לנו שעוד מעט מגיע תורם של הדובדבנים.בתכלס הכי מומלץ עכשיו, ארטישוק, כרוב אדום/לבן, מלפפוני בייבי וקישואים, שרי תמר, קולורבי, שומר והתירס שיצא בנגלה הראשונה פצצה.

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!