איך אפשר בלי פירות טריים ונקיים

[fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_text]לפני כל מאמץ בעיקר מחשבתי ומנטלי אני לוקח איזו קערת פירות (מעדיף מפרי אחד),
פירות עונתיים זו השלמה של הדבר שבדיוק חסר לגוף,
המוח מיד מקבל את המנה שלו, הגוף כולו מתעורר ומתחבר לחיים באופן שאי אפשר לתאר במילים.
ואז הכל מוכן לכל מאמץ שלא יבוא, עבורי להתרכז אחרי מנת פרי זה קלי קלות.

היום אחרי 8 שנים שבהם עשינו שינוי משמעותי (מדורג ומתון) בתזונה בבית, אני לא מצליח להבין איך חייתי לפני כן,
אני לא מצליח להבין איך ציפיתי מהגוף שלי לתפקד כמו שצריך עם כל הג'אנק שמסביבנו.

אני מאמין ויודע כי חוויתי את זה על גופי ועל משפחתי, איך כל הכאבים נעלמו, איך שעות השינה פחתו, מחלות כרוניות נעלמו, איך כמות השפעות וההצטננויות ירדו וכמעט נעלמו (כולל לילדים).
אני עושה את מה שאני עושה כי אני מאמין שאין דרך אחרת לבריאות מאשר לחבר את האדם בחזרה לאדמה ואם כבר לאדמה אז לאדמה טובה ונקייה, חזקה ובריאה.
[/fusion_text][imageframe lightbox="no" style_type="none" bordercolor="" bordersize="0px" stylecolor="" align="none" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" class="" id=""] [/imageframe][fusion_text]
עכשיו בקיץ יש המון מפגשים חברתיים נהדרים, פוגשים המון מכרים, חברים ומשפחה שלא יוצא לפגוש במהלך השגרה.
תמיד כשאנשים שואלים אותי מה אני עושה בחיים ואחרי שאני מספר להם שאני מחבר בין צרכנים לחקלאים אורגניים, קהילתיים ומקיימים. תמיד ומיד נדלק למישהו ניצוץ בעיניים.

המשפטים שמגיעים אחרי כן "וואי אנחנו בדיוק רוצים לעשות את המהלך בבית…" "ממש עכשיו אנחנו מתחילים לחפש חקלאי טוב באזור שלנו.." "אני כבר חודשים אומרת לבעלי שאנחנו צריכים להתחיל." והכי הכי שכיח זה "אנחנו רוצים גם, איך נכנסים להזמין?"

כדי להיות בריאים כל הגוף צריך לרצות להיות בריא, כל המשפחה, כל החיים צריכים לרצות להיות חיים.
ברוב המקרים אחרי ההתלהבות הראשונה מתחילים לגשש, "אבל תגיד זה לא יותר יקר?" אני עונה
"בכסף אולי קצת יותר אבל הרבה יותר זול מאשר לצרוך פירות וירקות מצופים ברעל ושלא יודעים על המקור שלהם כלום" הם עונים לי "אהה כן זה ברור".

הציניות הולכת ומתמעטת עם השנים ומוחלפת בפנים רציניות וכמהות לשינוי, כמעט בכל שכבות האוכלוסיה.

"ותגיד" הם אומרים לי "הטעם איך הטעם?" ואני עונה, "דורש ניסיון, התמדה, טעם נרכש, ברוב המקרים מדהים ומנצח הכל, במקרים חריגים קצת טפל, במיוחד כשלא בשיא העונה".
"וווו יש הכל? נומר אני אוהבת סלק, יש תמיד סלק? או בעלי מאוד אוהב שיש תמיד חסה, יש תמיד חסה?" ואני עונה "כמעט תמיד, ברוב השנה למעט מקרים חריגים".

וכו וכו ואני כבר יודע שלא משנה מה התשובות יהיו,
הגוף צריך להיות מוכן להיות בריא, אי אפשר לשכנע אותו, כל אחד והקצב שלו,
זו צריכה להיות החלטה אמיתית וכנה, פנימית וחיצונית שנובעת מתוך קשב פנימי ורצון להתפתחות חדשה בחיים.

וכשזה מגיע, זה מגיע !!! כשמבינים סוף סוף מה חשיבות מקור המזון שלנו, מה החשיבות של להתייחס למזון (הנפשי והגופני) כמרפא, מרפא שהוא של האדם, האדמה והסביבה כאחד.
כשזה מגיע אז שום דבר לא יעצור בעדם, שום עגבנייה רכה או חוסר של חסה או של איזו פטרוזיליה לא משנה, העיקר כמה שיותר, טרי, נקי ומהמקור הטוב הזה…

כי הגוף בשביל להיות בריא הוא צריך להתחבר למקור הטוב ולא מעניין אותו שום תירוץ, הגוף אומר תנו לי כמה שיותר בעונה, ממקור טוב.
וכשהשינוי מגיע ממקום אמיתי בתוכנו אז זה גם הכי זול, הכי טעים, הכי בריא והכי כיף.

מאחל לכולנו שנרצה להיות יותר בריאים הקיץ הזה ושנשפיע שפע של טוב והשראה על מי שסביבנו ורוצה להיות בריא ממקור טוב.
באהבה דוד עובדיה.[/fusion_text][/fullwidth][fullwidth backgroundcolor="" backgroundimage="" backgroundrepeat="no-repeat" backgroundposition="left top" backgroundattachment="scroll" bordersize="0px" bordercolor="" borderstyle="" paddingtop="0px" paddingbottom="0px" paddingleft="0px" paddingright="0px" menu_anchor="" class="" id=""][button link="https://shop.haorgani.co.il" color="default" size="large" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]כניסה לחנות היוזמה[/button][button link="https://shop.haorgani.co.il/Tagmulim.aspx" color="default" size="" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_position="left" icon_divider="no" modal="" animation_type="0" animation_direction="left" animation_speed="1" alignment="center" class="" id=""]מבצעי השבוע[/button][/fullwidth][fusion_text]

[/fusion_text][fusion_text] [/fusion_text]

בקניה מעל 480 ש''ח בחנות האורגני תקבלו במתנה בקבוק סיידר אלכוהולי 750 מ"ל של המתססה

התמונה להמחשה בלבד

להנות משפע של תוצרת משובחת ובמבצעים מעולים, עד הבית🍅

עדכונים אחרונים מהאורגני

לעדכונים שוטפים וכל מה שמעניין בעולם החקלאות האורגנית והבת-קיימא, נרשמים ומצטרפים למעגל החקלאים והצרכנים של האורגני.

האורגני מבטיח לשלוח רק דברים מעניינים ממש!